Benni-min Skrevet 19. februar 2007 #1 Del Skrevet 19. februar 2007 Benjamin er halvt islandsk og halvt norsk. Dvs at han blir 3språklig når han engang lærer å snakke. For pappaen snakker islandsk med han, jeg norsk, og han hører at mammaen og pappaen ofte snakker engelsk sammen. Stakkars gutt hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 19. februar 2007 #2 Del Skrevet 19. februar 2007 Jeg er finsk, så barna mine blir vel halvt norsk og halvt finske:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-carina- Skrevet 19. februar 2007 #3 Del Skrevet 19. februar 2007 Jeg er egentlig 50% dansk, så da blir jo Karsten 25% dansk og 75% norsk. Jeg snakker bare norsk og føler meg helt norsk, men er veldig glad i å feriere i Danmark... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Helena- Skrevet 19. februar 2007 #4 Del Skrevet 19. februar 2007 Pappan her er fra eks-jugoslavia. Så gullet blir tospråklig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vildes Mamma Skrevet 19. februar 2007 #5 Del Skrevet 19. februar 2007 Vilde er også halvt islandsk!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 19. februar 2007 #6 Del Skrevet 19. februar 2007 Hvordan etternavn har deres når de har islandsk i seg? Har de norske etternavn? Synes det er litt stilig med disse islandske etternavnene:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Benni-min Skrevet 19. februar 2007 Forfatter #7 Del Skrevet 19. februar 2007 Benjamin heter Vilhjalmsson Jacobsen til etternavn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mammasgojente Skrevet 19. februar 2007 #8 Del Skrevet 19. februar 2007 Emma er helt norsk og halvt nigeriansk Men pappaen bor i London... Så Emma må på et eller annet tidspunkt også lære seg engelsk slik at pappaen kan snakke med henne.. Men skal nå lære norsk først tenkte jeg Disse islandske navnene er bare så tøffe altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vildes Mamma Skrevet 20. februar 2007 #9 Del Skrevet 20. februar 2007 Vilde heter Jónsdóttir som mellomnavn og mitt navn som etternavn.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetussa Skrevet 20. februar 2007 #10 Del Skrevet 20. februar 2007 Pappan er halvt finsk, så Ingrid er kvart finsk... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå