Gå til innhold

toksi sykdommen

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvor mye skal til for å bli smittet av den gjennom katt,jeg har ikke antistoffer i meg heller...tror du hvis jeg fant ut at katten drakk av samme glass som meg at det holder....jeg viste ikke det at katten hadde drikt av det glasset før etterpå...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Katten må ha smitten, og det er flest kattunger som har det. Er vel ikke noe forskjell på om den drakk av glasset ditt og om du klapper den og spiser mat uten å vaske deg på hendene kanskje. Har du vært konsekvent der? Jeg har sluttet å bekymre meg, men vasker meg veldig konsekvent og tar aldri kattedoen. Hvis du er i 3. tri har barnet litt forsvar mot det slik at det oftest går bra. Men er du bekymret kan du jo ta en test hos legen?

Skrevet

hadde katten min hatt det hadde jeg jo sikkert blitt smittet før oxo,og vi har ikke katte do inne heller..eneste jeg tar i katten er når jeg bærer den ut og klapper den tenker jo ikke alltid på å vaske henda etter å klappet den..men har jo hatt katt i snart 4 år da..tok en blodprøve i beg og den viste at jeg ikke har hatt den sykkdommen..nei jeg bare tenker på det he he...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...