Gjest Skrevet 19. februar 2007 #1 Skrevet 19. februar 2007 ser du titter innom på morgen kvisten:)) du har sestt litt på meg før, men lurer på noe igjen. skal flytte nå om en uke og lurer på om jeg skal ta sats og skifte jobb til høsten når jeg evt begynner på skole. (vet jo ikke om jeg kommer inn) har vært i samme jobb nå i mange år og begynner å bli lei, er virkelig ikke en jobb jeg skal bli i resten av livet. men samtidig føles det trygt. noen tips?? og så er det den her kjærligheten da.. jeg trives godt med han, men blir redd og usikker. og lurer på om jeg skal satse eller trekke meg. ikke vil han ha barn heller og det ønsker jo jeg meg en dag.... jeg er født 080377 og han 240269 gjør du private lesinger også? shank u, og om du ikke får inn noe så gi et pip så slipper jeg å mase på deg:)))) ha en fiiiiiiiiin dag!
Gjest Skrevet 19. februar 2007 #2 Skrevet 19. februar 2007 på morningen er det stille her inne og kan jeg "jobbe" med folk uten å få inn for mange u see.... hvis du vil kan jeg prøve å se litt nærmere på deg...men er på tur å avslutte her inne nå... jeg ser at du tviler og gråter...barn er viktige... skal ikke si hva du må gjøre men jeg tror du får et barn ...men ikke med denne mannen...
Gjest Skrevet 19. februar 2007 #3 Skrevet 19. februar 2007 tusen hjertlig:) vil veldig gjerne at du skal se litt mer på meg når du har tid og energi:) send meg en pm og fortell hvordan jeg skal gå frem:) ha en fiiiiiiiin dag!!!
Gjest Skrevet 19. februar 2007 #4 Skrevet 19. februar 2007 bare send meg post så ser jeg på deg senere..ok.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå