Gå til innhold

hveser når han puster:(


Sanna&Simen

Anbefalte innlegg

Simen fikk feber igår, og ble skikkelig forkjøla:( Så fælt å høre på. Ikke har han særlig matlyst heller...

 

 

klage klage....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har nettopp vært gjennom ei slik runde med Maja... hosten henger igjen enda - men den sitter heldigvis løst. Og Maja MÅ bli frisk til lørdag siden vi skal ut å fly... Ikke noe kjekt når de små er syk! God bedring til Simen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er gjennom samme runden...

Men nå er feberen borte, men snørr og hoste henger litt igjen.

Sett noen bøker under senga i hodeenden og gi slimløsende hostesaft om det forverrer seg :)

 

God bedring til SImen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars Simen!

Har ikke blitt bra av forrige runde forkjølelse før Karsten er syk igjen nå stakkars... Og når han er tett i nesa sover han dårlig om natten... Hvem er det da som sover dårlig om natten?! :o/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff da! Jeg stresser dette med nesespray, jeg da - igjen;-) Da puster de friere, og sover bedre.. og spiser bedre. Selvfølgelig bra å heve hodeenden på sengen om de ligger med hodet den veien hele natten!

 

God bedring til Simen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk:) Han har nesten ikke feber nå da. Håper han kommer seg såpass at vi får tatt den der Osloturen! Men det er jo et par dager til så...* krysserfingrenefordet*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her har vi det på samme måte!! Tett og slimete i brystet! Jeg bruker saltvann i nesen og så får han hostesaft. Jeg har hørt at man ikke skal bruke vanlig nesespray på babyer, pga at de lett kan bli avhengig av den, at de fortere blir tett igjen da?? stemmer det eller?? derfor har jeg holdt meg til saltvann og det har fungert veldig bra her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

huff, stakkars Simen:( Har vært igjennom det samme vi også, og det er ikke noe særlig å se de uskyldige små så syke.. Vi fikk beskjed av legen å bruke nesespray. Finnes for barn under 2 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...