Hjemmemamma_for_tiden Skrevet 19. februar 2007 #1 Skrevet 19. februar 2007 Jeg har termin idag, og vet at det fins flere av oss. (sett det på terminlister tidligere) HVORDAN ER FORMEN? Noen som har født eller har noe på gang ? Når er menstermin i forhold til UL-termin? Selv sitter jeg her, ble vekket av en melding istad. Kjenner ingen verdens ting. Begynner å lure på om hele svangerskapet rett og slett er innbilt, kommer jo ingen baby ut ...??? Hadde menstermin den 10.februar, er livredd for å gå for lenge over UL-terminen siden det faktisk er 9 dager mellom terminene (hadde veldig regelmessig menstruasjon da jeg ble gravid) Jaja, får håpe at noen av oss kommer igang iløpet av det neste døgnet. Jeg har funnet ut at 20.02.2007. er en enkelt og flott fødselsdato (faren sliter litt med å huske bursdager...hihi). HA EN FIN TERMINDAG DA, ALLE TERMINSØSTRE! "Termin-dag-klem" fra
VinterGutten-gullet:) Skrevet 19. februar 2007 #2 Skrevet 19. februar 2007 Jeg har termin idag! Formen er grei, men litt ustabil i humøret, hehe... Jeg hadde menstermin den 9 feb, så tenker det samme som deg.. Men vi får vel stole på at de har satt riktig termin på ul!! Masse lykke til til deg og meg:) Og alle andre med termin 190207:)
Sgt sweetie prøver på en til.. Skrevet 19. februar 2007 #3 Skrevet 19. februar 2007 Heisan:-) Jeg har også termin i dag:-) Og magen har vært vond og hard med murringer i hele natt. Og det kommer nå blodblandet slim og tak i magen, som om jeg må skikkelig på do... Og det må jeg ikke for der har jeg vært på morran. Om dette er kynnere el begynnelsen på noe vet jeg ikke. Kan jo nevne at jeg har hatt murringer i magen den siste uken. Babyen har vært ekstremt aktiv de to siste dagene, unormalt mye må jeg si. Å guuuuuuuuuuuuuud dette er så spennende, tenk om det er noe på gang da, på selveste termin:-) Lykke til girls, hang in there....
Hjemmemamma_for_tiden Skrevet 19. februar 2007 Forfatter #4 Skrevet 19. februar 2007 * dytte opp til toppen igjen...*
<3MammaMia<3 Skrevet 19. februar 2007 #5 Skrevet 19. februar 2007 Hallo der!=) Sitter her med termin i dag jeg også!=) Formen er ganske bra selv om jeg begynner å bli ganske utålmodig nå!=) Jeg kjenner ikke noe jeg heller,men har en del kynnere da hadde de bare blitt til rier!=) Jeg hadde mens termin 17 februar så forskjellen er ikke så stor,men jeg har ikke særli lyst og gå over termin! Den tanken ha slått meg også 20.02.07 er en veldig lett dato å huske!=) hehe... Kommer den lille etter den 20.02 får h*n samme stjernetegn som pappa`n sin også,det hadde vært koselig!=) Lykke til til alle med termin i dag,håper det er en noen av oss som får hilse på sine små!;-)
Nutti og Leonora + 2 huleboere Skrevet 19. februar 2007 #6 Skrevet 19. februar 2007 du har i dag -0 dager igjen til termin..... hærlig melding å våkne til det, men skuffelsen var stor da jeg våknet i dag og ingen baby var kommet :/ har akkurat vært hos jordmor, sf målet stiger fortsatt og hodet er ikke festet. hun har det altfor godt inni der sa jordmor med et smil. så nå skal jeg bestille legetime til neste mandag, så jeg får bestillt time til overtidskontroll den 2 mars.... håper jeg slipper å bruke noen av de to timene. murringer, kynnere og falske rier har jeg jo hatt nå i 3 1/2 uke. kom uuuuuuuut........ sender masse fødestøv til dere alle og lykke til:) termin klem
Miss Venus Skrevet 19. februar 2007 #8 Skrevet 19. februar 2007 Har termin i dag jeg også... Menstermin er ikke før 26.feb, men håper allikevel at det ikke drøyer mye lenger nå. Var hos JM i dag og blodtrykket forts. å stige, nå er det 130/90. Urinen var faktisk bra(har hatt eggehvite de 3 siste kontrollene), men har begynnt å få masse vann i kroppen. Har dessuten begynnt å gå ned i vekt. (ned over 1 kg siden torsdag). Har bekkenløsning og veldig vondt for å gå. Ungen er også veldig aktiv(har vært det de siste ukene), noe som JM ikke er normalt mot slutten. Har ingen vonde rier, ingen slimpropp har gått har heller ingen tegn på at noe er på gang.... Håper vi alle sammen snart får møte nurkene våre og slipper evt. overtidskontroller. Lykke til alle sammen!
Brun&blid Skrevet 19. februar 2007 #9 Skrevet 19. februar 2007 Jeg også! Menstermin 23. februar, men jeg vet at jeg har tidlig eggløsning, så UL-terminen stemmer nok bedre. Ikke så bra form, kvalm og løs i magen. Har hatt "regelmessige" kynnere hver ettermiddag/kveld i en uke. I går var de regelmessige, lengre og hardere. Er ustabil i humøret i dag. Vil føde NÅ! Fødestøv til alle på termin, ja!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå