Gå til innhold

Spylerveske og bensin!

Silar

Anbefalte innlegg

Steike(!) så godt det lukter med spylerveske og bensin! Mest spylerveske. Har det forbruket på spylerveske på bilen, for jeg bare MÅ spyle vinduene mange ganger pga lukten. Helt sykt.Og så lukten som kommer når vi starter bilen vår (gammal bil). Og garasjelukt og kjellerlukt. MMMmmmmmm det lukter så sinnsykt godt! Og sånn lukt som er av nye tremøbler. Ungene fikk etasjeseng fra ikea, og jeg fikk rett og slett lyst å smake på den! Og enkelte tøymyknere kan jeg lukte på i evigheter. Helt sinnsyk trang til å lukte på enkelte ting altså. Det er sånn at hadde det fantes noe spiselig som luktet slik som det jeg har nevnt, hadde det gått ned på høykant!

Jeg bare elsker lukten av spylerveske!!! :¤¤¤

Fortsetter under...

• 2 uker senere...

Hi, hi...Sånn har jeg det også ! Fikk vann i munnen bare av å lese innlegget ditt jeg.-) Kjellerlukt, garasjelukt...mmmm Fylte bensin her om dagen og jeg var i den 7 himmel, gud så deilig det lukter !!

Samboeren holder på å pusse opp soverommet vårt og han har bedt meg holde meg langt unna pga farlige lukter...Men hver gang han er ute av huset løper jeg ned og står og lukter! Ahhhhh..deilig !

Nå har han begynt å legge parkett der inne og det lukter og sinnsykt godt.

Mmmmm...tror jeg må snike meg inn og lukte litt nå jeg, skal dere være med ???

haha! hør på oss da! vi høres jo ikke vel bevart ut! Vi var på besøk hos svigers sist helg, og svigerfar hadde malt noen lister med oljemaling. NAM for en god lukt! Holder meg i tøylene,er jo ikke bra for baby å lukte på fullt av løsemidler, men når lukten er der bare må jeg nyte den mens jeg står der. Hinn dagen "oppdaget" jeg en "ny" lukt. Sånn der spray som vi vasker vinduer med.Samme hvilket merke. Helt vidunderlig! Får liksom ikke luktet nok! Det eneste jeg tør å virkelig bare lukte og lukte på er tøymykner. Og tro det eller ei, men jeg synes First Price sin hvite tøymykner lukter best av alle! Stikker hele nesen oppi! Skal bli godt å bli kvitt denne "luktesyken" etter alle mulige rare ting. Hahaha....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...