Gå til innhold

Gravid...igjen?


minnimi

Anbefalte innlegg

Ja, nå sitter jeg her og er 6 dager over ikm, men en baby på 4 mnd.

Kjenner igjen symptomene som murringer i underlivet og ømme bryst. Så hva gjør jeg nå som jeg får en baby når ungen min er bare 1 år?

Var ikke dette som var planen, men vi skal nok få det til å gå på et vis.

Er det flere der ute med små barn som er gravide?

Skal stikke på apoteket å kjøpe meg en test i morgen å se hva den sier.. Skal bli spennende å se om jeg har rett =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oj oj, så spennende! Det går nok bra med to veldig tette, selv om det kan bli litt tøft også. Du får holde oss oppdatert om resultatet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda.. var nok gravid =) Er veldig glad. Hadde faktisk blitt litt skuffet om den hadde vært negativ.

Så etter mine begegninger er jeg 4+6 i dag =)

Det skal nå bli et leven da med to småtasser i bleie, men har vennt meg til tanken nå =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

woooooow...gratulerer så masse mamman til seb!

Komme nok til å gå kjempe fint m to så tette.

 

Hos oss blir d ca 21mnd mellom,så vi får og to bleie unger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow wow! Så godt å høre at du ser lyst på to tette nå, og gratulerer så utrolig mye med graviditeten! Du er i alle fall fruktbar!!!!!

 

Lykke til fremover! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk =)

Ja, det skal være sikkert å visst at jeg er fruktbar! Brukte to år på å få førstemann, men denne gangen gikk det fort ja.. Bruker vel å være slik når man ikke planlegger å få unge da =)

 

Skal bli litt tungt ja, men klarte dem det før i verden, klarer jeg det =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira

Gratulerer og velkommen i klubben!:-)

 

Har ei jente på 4 mnd, og er minimum 10 uker på vei...alle jeg har snakka med som har to såpass tette (er noen på pseudotvillingforumet på dib) sier det er et slit det første halve året, men så er det kjempegøy for barna pleier å leke med hverandre! Vi håper vi får plass til snulla i barnehage til høsten slik at overgangen blir lettere fra en til to. Så må vi skaffe oss en tvilling-/søskenvogn. Folk får jo tvillinger (og flere enn det!), så jeg tror vil skal greie det her. Håper inderlig at det ikke er to spirer som gjemmer seg i magen min da...den har blitt så svær allerede!

 

Var jo bra at dere ikke trengte å prøve i 2 år den her gangen!:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk =)

Ja, må jo være et slit å amme hver tredje time, og så må man være våken med den eldste fra tildlig om morgenen av.

Men kommer jo til å bli så gøy for barna å ha en lekekamerat når de vokser litt til =)

Hadde egentlig tenkt å være hjemme med min til han var to, men må nesten revurdere det nå som vi får en til liten. I hvertfall å ha han i barnehage noen dager i uka..

Så er det bare å krysse fingra for begge oss to, og håpe at det ikke er flere der inne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maaasssse gratulere=0)

Her i huset har vi en tulle på 8 måneder. Blir 17 måneder mellom. Ikke helt planlagt med veldig kos.

Masse lykke til videre i graviditeten.

Må le var hos legen i dag, hun lo av meg. Begynte å prate om prevansjon. Litt sent kansje hi hi =0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye! Fint du ser positivt på det. Søsteren min har to gutter, 1 år og 9 dager mellom dem. De har det fint!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...