Anonym bruker Skrevet 18. februar 2007 #1 Skrevet 18. februar 2007 Hjelp jeg klør meg ihjel???? mulig det er et teit spm, men kan jeg få strekkmerker av å klø meg på magen med negler? jeg får faktisk ikke sove for jeg klør så fælt. ingen kremer hjelper! hva skal jeg gjøre? har ikke badekar så oljebad er uaktuelt....
snartmammapåny Skrevet 18. februar 2007 #2 Skrevet 18. februar 2007 Jepp du kan få strekkmerker av å klø deg...så ikke klø!! Prøv med eurax eller så er det vel noe som heter hvitvask som hjelper mot kløe... Prøv med en dusj, det kan hjelpe. Er jo mulig du har smørt på noe som du ikke tåler...
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2007 #3 Skrevet 5. mars 2007 Jeg klør meg fortsatt ihjel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! jeg får ikke sove, har fullt av blåmerker og sår fra brystet og ned til midt på leggene av all kløingen...ikke engang bedøvende kremer hjelper! orker ikke 5 uker til med kløing!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! hjelp meg!!!!!!!! hovedinnlegger
eple72 Skrevet 5. mars 2007 #4 Skrevet 5. mars 2007 Goddag i natten. Jeg er også svært plaget av kløe .Det er vel grunnen til at jeg sitter oppe nå. Aderma produktene fra apoteket har hjulpet meg en del. Fikk beskjed av legen å dusje mindre. da det bare tørket ut huden slik at kløen ble verre. Benytter dusj oljen i aderma serien når jeg dusjer og smører meg inn med kremen i samme serie etterpå. Det har hjulpet til å holde den verste kløingen i sjakk,den er ikke like hyppig. Fikk også noen allergipiller man kunne ta når man var gravid.Polaramin heter de. Håper kløen blir bedre. Den er til å bli tullete av. Lykky til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå