Gå til innhold

HappyDays.. :) Not so happy for me...

Anbefalte innlegg

Hei HappyDays..:)

jeg las på et annet innlegg at du hadde SA i desember. Jeg startet tråden for alle med termin rundt 25. sept. Men jeg hadde SA i dag morges og forstår ingenting... Syns det var oppmuntrende å lese at du ble gravid så raskt igjen og at det går bra med deg.

Har du noe oppmuntrende ord å komme med. Trenger sårt litt trøst og støtte.

Fant de noen grunn til din SA?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8289587-happydays-not-so-happy-for-me/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åååh.... :( Så SYND.... Det var kjempekjedelig å høre!!

Har du fått vært hos legen din nå da og fått det "bekreftet"?

Vet det er kjempetungt akkurat nå, men som du sa så ble jeg kjempefort gravid igjen etterpå, og det KAN faktisk skje deg også...

Det skjer de "fleste"... Jeg tror at man er mer "mottakelig" for å bli gravid igjen etterpå, så trøst deg med det!!!

Jeg måtte bare tenke på at det ikke var "liv laga"på en måte, høres veldig fælt ut, men det "hjalp" meg egentlig..

Hadde hatt en følelse om at det ikke kom til å gå bra hele tiden, vanskelig å forklare..

Tenker MASSE på deg!!!!

Kom gjerne med tilbakemedling, så svarer jeg videre om det er noe du lurer på...

Hjelper deg gjerne!!!

Pst!!! Jeg tok meg sykemelding rett etterpå, og det trengte jeg virkelig, er ikke noe annet som betyr noe akkurat nå enn at du skal "komme deg på beina igjen"!!!

Takk for støttende ord! ;-)

Ja, tror det er greit å ta det litt med ro i noen dager. Heldigvis så er jeg veldig optimistisk og tror nok at det skal gå bra neste gang, men en må liksom få kommet over sorgen over det å miste, tanken på å "bare være meg" igjen. Det er rart så fort en blir vant til tanken på å få barn...

Har fåt tatt blodprøve, men vet ikke enda om jeg er RH- (da må jegi tilfelle inn i morgen å få tatt antistoff sprøyte).

En mor jeg kjenner (gjennom undervisning) ringte meg idag, hun er en venn og ob/gyn. Rart at hun ringte akkurat i dag. Fortalte henne hva som hadde skjedd og fikk masse gode ord og info om alt mulig. Hun hadde selv opplevd SA og har nå fire nydelige jenter. Hun sa jeg kunne ringe henne når som helst om jeg hadde spørsmål eller bekymringer. Så det var godt!

Jeg kommer nok til å ta en liten pause ifra BIM en stund, har vært her altfor mye i det siste. Må få fokus over på noe annet for en periode.

Lykke til med deg. Kroppen vet når ting er riktig, vi får bare stole på den.

Klem,

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...