Gå til innhold

Dere som har hatt bekkenløsning

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan ubehaget/smertene sitte i rumpemusklene?

Er støl og rar på den venstre siden, kjennes ut som om jeg har trent fryktelig hardt, eller forslått meg. Noen ganger stråler det opp i korsryggen.Blir værre hvis jeg sitter lenge på rumpa, eller er veldig aktiv.

Vet ikke hvordan bekkenløsning kjennes ut, var så heldig å slippe unna i forrige svangerskap. Noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er nok bekkenløsningen du kjenner ja. Er veldig ulikt hvordan man kjenner det. Alle har jo det, men ikke alle føler ubehag. Og så kjenner man ubehag på forskjellige steder og på foskjellige måter...

Håper du ikke blir så hardt rammet da..

Skrevet

Vel, jeg har bekkenløsning og kjenner det river og sliter i lysken, og hofta. Den venstre hofta trekker den ene veien, den høyre hofta den andre veien og jeg går fremover.... Ubehagelig, men jeg skal ikke klage. Er siste gangen jeg går gravid så jeg skal "nyte" siste ukene, med alle vondter.

Skrevet

Takk for svar! Ser ut til at man må leve med dette da. Men hvis det holder seg på samme nivå som nå er det ikke noe problem. Det som bekymrer meg er hvis man ikke bør være mye i aktivitet. Vil så gjerne være i god fysisk form til fødselen. Vet dere om aktivitet alltid er uheldig i forb. med bekkenløsning? Får vel ta en prat med legen om dette. Lykke til i resten av svangerskapet!!

Skrevet

har bekkenløsning selv og har fått vite at mye aktivitet ikke er bra,da forverrer det seg ofte.Men som regel tror jeg nok at det begrenser seg selv ved at du får veldig vondt!jeg gikk med det lenge uten å ta hensyn til det,og fikk streng beskjed at dette måtte jeg ta alvorlig hvis ikke kan man få langvarige plager lenge etter fødsel.Men da må det vel være veldig ille tenker jeg!håper det ikke blir noe verre for deg da!lykke til!

Skrevet

Takk for svar!

Får finne på aktiviteter hvor jeg holder rumpa i ro da;) Tji-hi..

Skrevet

Hei. jeg fikk bekkenløsning rett før jul og gikk til kiropraktor. Fikke beskjed om å følge smertene,det er jo ikke så lett sidden de ofte kom etterat jeg har vært aktiv.

Nå går jeg jevnlig til kiro og har minimalt med smerter. Går mye tur i skogen men jeg "langer" ikke ut. bare går til jeg er passe sliten. Skal være bare sundt å trene musklene så de hjelper å holde bekkenet på plass.Funker hvertfall for meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...