Xenaen Skrevet 18. februar 2007 #1 Skrevet 18. februar 2007 Har ei bukse fra H&M som jeg likte temmelig godt. Inntil nå - for den er jo så himla trang i beina! Og alle gravidebukser jeg har sett, er slik for tida - og jeg får så VONDT av det. Klarer bare såvidt å få de av meg, uten at jeg sliter bekkenet utav ledd. Det må da finnes noen bootcut-bukser en eller anna plass? Og det er såklart ikke bare for meg ådra på mamalicious eller noen anna fantastisk mammaklærbutikk, her har vi bare lindex eller h&m. ÆSJ ÆSJ ÆSJ
oktoberjentene;) Skrevet 18. februar 2007 #2 Skrevet 18. februar 2007 Jeg har det helt omvendt med h&m buksene... de sitter kjempe løst rundt lårene mine og resten av bena, mens strikken over magen føles litt stram.. tror jeg må sprette de litt opp snart.... er lindex buksene sånn på deg også? har hørt at de skal sitte bedre, men har ikke prøvd de selv.... kappal har også mamma bukser.... kjedelig når man ikke finner noe som sitter som det skal.. ikke lett dette ;o)
Lone35 =0) Skrevet 18. februar 2007 #3 Skrevet 18. februar 2007 Prøv Mamalicious hos Exit-butikkene. Kjempegode dongeri med bredt strikk oppover magen
Anne-B. Skrevet 18. februar 2007 #4 Skrevet 18. februar 2007 HM-buksene er helt fine til meg! Bare at de sitter litt i leggen, men det gjør ikke noe. Har alltid vært tjukk i leggene, men gjør meg ikke noe det med buksene.. Syns det er så utrolig mye fint for tida, jeg.. Hadde ikke tenkt å kjøpe så mange plaggene, for husker for 4 år siden, da jeg gikk med datra mi, at det ikek var så mye som var fint.. men nå er det utrolig mye spennende! )
oktoberjentene;) Skrevet 18. februar 2007 #5 Skrevet 18. februar 2007 SKal prøve en sånn mammalicius bukse litt nærmere våren, når magen blir litt større.. tør ikke kjøpe for mye nå tilfelle jeg vokser rett ut av de... har 2 bukser nå som jeg bytter på hver dag.. hehe.. føler meg så kjip, men men.. er ikke så farlig heller.. kjøpe meg en fin mamma lin bukse til sommeren hvertfall topper har jeg ikke kjøpt ennå, men er mye fint i butikkene...
Anne-B. Skrevet 18. februar 2007 #6 Skrevet 18. februar 2007 Til sommeren vil jeg føle meg fin, så har ikke kjøpt så mange overdeler sjøl.. bare noen singletter og et par gensre.. har kjøpt mye på Indiska hvor livet begynner oppe ved brystene, er helt genialt, for det er jo klær ment for ikke-gravide, men kan likevel brukes.. Syns det er litt fint å føle seg ok. Har 4 bukser, to av dem kjøpt på salg, så da måtte jeg jo bare ha de da, hehe
Lone35 =0) Skrevet 18. februar 2007 #7 Skrevet 18. februar 2007 Har kommet så mange fine ammegensere. Spørs om jeg skal kjøpe meg noen sånne etterhvert.
oktoberjentene;) Skrevet 18. februar 2007 #8 Skrevet 18. februar 2007 jeg vil også føle meg fin til sommeren, så får heller handle meg litt søte topper og sånn da .. nå om dagen så er det bare kaldt og guffent.. liker å kose meg inne under pleddet.. ;o) så går mye med jogge bukse også, hjemme hvertfall....
Anne-B. Skrevet 18. februar 2007 #9 Skrevet 18. februar 2007 Ja, de ser litt behagelig ut! Så slipper man å dra ut hele puppen til allmenn skue, hehe
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2007 #10 Skrevet 19. februar 2007 Hei. Jeg bestillte 2 mammabukser i Ellos,gikk inn på nette å såg..De er ikke stramme,bestilte de i utgangspunkte 1 nr.forstore å de er eg glad for...
Mamma&LilleKrølle Skrevet 19. februar 2007 #11 Skrevet 19. februar 2007 Samme problemet her også, eller at buksene er alt for store over føttene men over rompa og bekkenet blir det aalt for trangt. Hmf! Og når jeg prøver større str. da, så ser det jo ut som jeg 'sagger', ser jo ikke bra ut. Prøvde bukse på mamalisious som skulle være sååå fin på. Det var en dongribukse, og dongribukser passer ikke fra andre butikker heller så var spent på denne. Men jeg så jo ut som en potetsekk jo! Sånn går det når jeg er alt for kort, og i tillegg så er visst magen for stor.. Nei dette er ikke enkelt gitt!!
Cloudberry Skrevet 19. februar 2007 #12 Skrevet 19. februar 2007 Jeg har kjøpt en linbukse på www.laredoute.no Den var kjempefin! Ikke så kaldt hvis man har strømpebukse under. (Den er ikke i tynt lin,men passelig tykkt stoff) I tillegg har de Mamalicious på www.mammashop.net Jeg har akkurat kjøpt to bukser derfra. Venter spent på at de skal komme i posten. Her jeg bor finnes det bare H&M, Lindex har ikke engang mammaklær så jeg må bruke fantasien på nett;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå