frupigalopp67 Skrevet 18. februar 2007 #1 Skrevet 18. februar 2007 hei jeg begyne å spotte dag 11 i syklusen og tre dager til ende. etter dete er det ikke kommet noemer. noen som har lignende erfarin og hvet va dete kan bety
melkekua™ Skrevet 18. februar 2007 #2 Skrevet 18. februar 2007 Gravid? ) Noen spotter rett før de forventer mens, så viser det seg at de er gravide. Vi kan da håpe! Lykke til!
♥lurelure♥ Skrevet 18. februar 2007 #3 Skrevet 18. februar 2007 Heia!! Jeg var plaget med å spotte tre fire dager før ikm. Var litt bekymret for dette, for at lutalfasen skulle vræe for kort til at et befruktet egg skulle feste seg. Hadde tenkt å ta dette opp med legen min. Men: Så denne pp fikk jeg litt spott på dag 21, og tenkte ånei, mensen igjen... Men det var jammen en festeblødning.) Så ikke mist håpet, det kan alltid være:) LYKKE TIL!!!!!!!!!!!!!!!!
kine 24.12.2007 Skrevet 19. februar 2007 #4 Skrevet 19. februar 2007 Jeg har spottet siden fredag, og har IKM i morgen. Har vært helt sikker på ar TR skulle komme nå i fire dager. Blir jo litt smågal av dette. Er jo for sent med festeblødning også. Er nesten helt sikker på at tanta kommer i morgen da, men når jeg leser innlegg som de over får jeg alikevel litt håp...uff sikkert dumt, bare for å bli skuffet. Blir liksom litt irritert på meg selv for at jeg ikke kan la være å håpe. Har kranglet med meg selv slik frem og tilbake i fire dager...slitsom ja. Har noen hørt om eller opplevd slik spotting 4-5 dager før TR...eller graviditet (uff nesten irritert på meg selv fordi jeg i det hele tatt spør :-/)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå