Anonym bruker Skrevet 18. februar 2007 #1 Skrevet 18. februar 2007 Er 2.gangs i 18 uke (17+5) og synes jeg kjenner så lite liv, siden kvalmen ga seg for 14 dager siden har ikke jeg følt meg gravid i det hele tatt. Var hos jordmor og hørte fin hjertelyd den 2.feb, men synes liksom det er så lenge siden. Skal hente babywatcheren min på posten i morra, me bør jeg kontakte lege/jordmor? Noen som kjenner seg igjen? Er jeg hysterisk? Takker masse for svar:)
Pooos PoPpEkLaR :) Skrevet 18. februar 2007 #2 Skrevet 18. februar 2007 Jeg tror ikke at du er hysterisk, men du kan nok ta det veldig med ro! Det er ikke lenge siden 2.februar og hvis hjertelyden var på plass hadde jeg bare lent meg rolig tilbake og nytt svangerskapet! Jeg er også 2.gangs og i uke 21 og kjenner liv daglig nå, men gjorde ikke det da jeg var i uke 18. Det blir nok liv og røre snart skal du se!! Hva er forresten en sånn babywatcher??
VinterSol+2 Skrevet 18. februar 2007 #3 Skrevet 18. februar 2007 hei. Selvom du er annengangs, er det ikke gitt at du skal kjenne masse liv i 18.uke! Tror du kan ta det heeelt med ro, dersom du kjenner liv i det hele tatt er det bare en bonus! (mange som føler press på å kjenne mer og tidligere liv med andremann, men det eneste en sier er at en annengangsgravid vet litt hva de skal kjenne etter,, men det er også eneste "fordelen" andregangsgravide har mtp å kjenne liv!) Så prøv å slappe av med det, fin hjertelyd 2.februar gir odds på noe sånt som 98% på at ting står bra til nå! Og du skal jo snart på Ultralyd, ikke bekymre deg du. Det er helt normalt å kjenne kanskje litt liv, og så gå mange dager uten å kjenne noe som helst, der hvor du er nå i svangerskapet. Håper det hjalp litt, iallefal:)
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2007 #4 Skrevet 18. februar 2007 Phu, tusen takk dere, jeg trengte virkelig å høre dette:= Rart med det , man hører jo at med nr 2 skal man liksom kjenne liv så tidlig og jeg blir helt ærlig veldig stressa av det. Da skal jeg lene mg tilbake å bare nyte, skal på UL den 1.mars,er ikke så lenge til. Babywatcher er en sånn dings som du kan høre hjertelyden til babyen med, er ikke anbefalt å bruke ofte, men skal visst være fin å ha sånn innimellom når man blir så "hysterisk" som meg:) Atter en gang: TUSEN TAKK for at dere beroliget meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå