Gå til innhold

Sliten.......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i uke 27 nå, "bare" 14 uker igjen. Overalt hvor svangerskapet står beskrevet fra uke til uke, står det at dette skal være den fineste delen av svangerskapet.....Fy fader, da gruer jeg meg til slutten. Jeg har aldri vært så sliten og utladet som jeg har vært de siste ukene. Orker ingenting, føler meg helt utladet. Dette er tredje barnet mitt, kan ikke huske at jeg hadde det på denne måten med de to forrige.

Uff, måtte bare klage litt, for dette er ikke noen god periode på noen måte!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lav blosprosent?

Full jobb?

Få mere hjelp hjemme?

Det kan jo være mange årsaker til at man er sliten! Kanskje viktig å lytte til kroppen! Snakk med lege/jm kanskje en sykemelding hadde passet for deg nå? --sånn at du kunne få tid til å ligge på sofaen og "snakke" med den lille i magen og "bare" være gravid kankje??

Håper det går bedre med deg! God bedring!

Skrevet

Jeg er i uke 24 og har det på samme måte. Dette er også mitt tredje svangerskap. Jeg hadde det heller ikke sånn med de andre, men da fikk jeg hvilt meg mye mer. Nå er jeg hjemmeværende. Største jenta er i barnehagen 2 ganger i uken, ellers er jo begge jentene hjemme. Kan nok være derfor jeg er så sliten.

Skrevet

Uff... synd du har det sånn om dagen da... jeg er bare i uke 18, så kan ikke utale meg om hvordan det er.har ingen barn fra før... jobber du mye da?? kanskje du bare trenger mer hvile? sikkert tøft med 2 små itillegg til å være gravid...

håper det blir bedre og at du kan nyte svangerskapet bedre..

ville egentlig bare sende deg en liten klem....

Skrevet

Huff ja, jeg og! Trur det er vanlig når man er tredjegangs - har nå fått meg halv sykemelding, og det hjelper jo en del!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...