Gå til innhold

Har de fleste fått tenner nå. eller er det flere tannløse smil der ute??


mammasgojente

Anbefalte innlegg

Emma gnager og sikler, men ingen tenner ennå... har hatt perioder hvor hun har vært mye plaget og så stopper det liksom opp litt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har hele tiden trodd at disse tennene skulle komme... Gnager som en manisk og sikler som en hvalross (sikler hvalrosser??), men ikke det minste lille tegn til tann enda! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått høre fra andre i flere mnd at nå kommer nok tenner snart sånn som han gnager og sikler....men skjer d noe....nope!! Stakkars lillegutt gnager jo på alt han kommer over....pleier å spørre han om han har tenkt å vente til han blir konfirmert med å få tenner....hehe....

 

Neida, de dukker vel opp når tiden er inne!:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hehe, her er det også tannløst. Pusser gomer hver kveld hehe. Han har siklet og gnaget på alt mulig i et par mnd iallefall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Niklas er veldig tannløs :)

Men har hatt feber annen hver dag i det siste og diare,, kan ikke det være tegn på tenner? Sikler og gnager på alt også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen tenner på Amandus ennå, men han har til tider kjempe vondt så skulle liksom tro at de ville komme snart!

Men de venter på seg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen på Ørjan ennå heller.. Så lenge jeg har ammet såpass mye så har jeg syns det har vært greit om det har ventet litt ;o) Men han har vært litt mer sutrete og utilpass enn ellers de siste dagene, og jeg syns jeg skimter noe på fremsien av gommen.. Så er nok ikke lenge før :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her er det to tenner i underkjeven :) Veldig søtt! Mistenker at de i overkjeven er på vei også, for siklemonsteret er tilbake!!! Vel og merke kan symptomene på tannfrembrudd opptre flere måneder før tennene titter frem. Og noen babyer får liksom bare "plutselig" flere tenner på få dager uten noe oppstuss, mens andre igjen sikler, gnager og gråter i fler måneder. Vi har et eksemplar av sistnevnte type...hurra... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fire tenner nå, den siste kom i overmunnen i går.

 

Men hadde gjerne sett at de ikke kom så tidlig, for ett bitt i puppen er mer enn nok! Vondt!!!!! Så blir det biting med fire tenne, så spørs det om amminga synger på siste verset.

 

Men han kan spise små biter med brød nå, så det er vel meningen de skal ha tenner og!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 tenner har jenta mi fått... (storesøster fikk ikke tenner før ho var 1 år) så har liksom ikke ventet på de.. plutselig var det 2 tenner der uten forvarsel:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...