**My little Miss drama and I** Skrevet 18. februar 2007 #1 Skrevet 18. februar 2007 Trenger dere hjelp? Jeg tenkte jeg skulle prøve ,men litt vanskelig når man ikke ser urskogen sin selv... Føler meg direkte ustelt der nede.. Hva gjør dere;-). ??????
*ønsker nr 2* Skrevet 18. februar 2007 #2 Skrevet 18. februar 2007 jeg lar gubben ordne opp.. han er flink :P hhe.. ser jo ingenting sjøl så :P
kfitjar Skrevet 18. februar 2007 #3 Skrevet 18. februar 2007 Sliter med det, men gjør så godt jeg kan. Jeg "føler" meg fram og gjør det selv enda. Satser på å føle meg fram til jeg har født..... :-)
2 gutter og 1 jente Skrevet 18. februar 2007 #4 Skrevet 18. februar 2007 Jeg har gjort det frem til i gaar....men i gaar kutta jeg meg under barbering, saa naa har jeg bestilt gubben til aa gjoere det. Det blir nok bedre...er jo saa vanskelig naar man ikke ser en dritt!!!
Ny bebis i magen! Skrevet 18. februar 2007 #5 Skrevet 18. februar 2007 "alle" snakker om at mannen tar over barber-jobben der ned etterhvert! Er dette tilfelle? Er jeg eneste som ikke har lyst til å slippe han til med høvel der nede? For all del, det hadde sikkert gått bra, men ser ikke helt for meg denne seansen. Jeg styra selv nå for noen dager siden, men nå får det heller bare være. Har bare 5-7 uker igjen. Får heller vokse litt...
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2007 #6 Skrevet 18. februar 2007 Nei nå får bare urskogen vokse å gro til magen er normal igjen! Hvorfor skal vi pynte oss der nede foran fødselen??? Ingen som kommer til å legge merke til det under fødselen likevel!
Minimo <3 Skrevet 18. februar 2007 #7 Skrevet 18. februar 2007 hehe.. typen tar seg av barberingen.. hadde faen aldri latt han gå løs der nede med høvel.. derfor jeg har barbermaskin:D:D:D er ikke nødvendig å se nydelig ut, bare alt det lengste er vekke for min del:p
**My little Miss drama and I** Skrevet 18. februar 2007 Forfatter #8 Skrevet 18. februar 2007 Hehe ja det kan du si:).. jeg gjør det for personlig velvære, kan ikke huske sist jeg hadde den urskogen ! Å tenker åsså at det blir letter for de som skal sy meg når jeg har født... Min samboer slipper jeg ikke til , han klarer såvidt å barbere seg i ansiktet så bare tanken på han en høvel og min skog- uææææ;P... Men får vell prøve meg frem da går det ikke kan jeg kanskje best time for voksing?!
Isadora nybakt mamma 14.06.07 Skrevet 18. februar 2007 #9 Skrevet 18. februar 2007 Folk er forskjellige, men jeg synes ihvertfall det er ekstra viktig å være velstelt når man er gravid, mest for sin egen del. Forrige gang barberte jeg meg selv uten å se, følte meg bare fram, og brukte speil for å sjekke etterpå. Ville ikke nølt med å spørre min kjære hvis jeg ikke fikk det til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå