Gå til innhold

etter noen dager med masrier kom det endelig ut...

Anbefalte innlegg

Skrevet

ei lita jente. Den 13.02 dro jeg til sykehuset for sjekk kl 2030, klokka 02 kom det ut ei skjønn lita pie.(9 dager på overtid) Hadde aldri trodd at det skulle gå så fort at jeg ikke fikk ordnet med smertelindring, men det gikk veldig bra likevel. *klapper meg selv på skuldra for god innsats* Og for de som er redd for å evt måtte føde alene, det går kjempebra. Utrolig hvor rolig en blir i fødselsøyeblikket...

takk for meg.

(Deilig å vite at jeg aldri skal gjøre dette igjen ;) )

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så mye!!! Unnskyld at jeg spør, men hvorfor skal du aldri gjøre det igjen???? Uansett så må du ha lykke til!

Skrevet

Gratulere så mye.. fint at det gikk så fort. Fikk selv en nydelig gutt på morsdagen den 11.2. Har du kommet hjem og går det fint?

Skrevet

jada, har kommet meg hjem. Dro hjem fredag formiddag. Deilig! Går fint, men hun vil bare sove på brystet vårt - noe hun selvsagt får lov til selv om det er slitsomt. Kan ikke nekte henne den nærkontakten hun trenger.

kfitjar: Grunnen til at det blir siste gang er at en ikke er så ung lengre ;), har ikke plass, helse eller økonomi til et tredje barn. Så, to får holde her i huset.

niklas: gratulerer med gutten du fikk på selveste morsdagen! Trodde min også ville komme da, eller i allefall mandags morge, men nei. Hun hadde ikke det så travelt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...