Gå til innhold

Vannavgang?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lekker hele tiden, renner og hver gang jeg setter meg på do... D er helt blankt og som vann... er d vannavgang eller? Er i uke 41 og førstegangs så hode til mitt lille gull sitter jo langt ned i bekkenet... kjenner ellers ingen ting utenom d vanlige... undres her:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ring føden!!!! Høres jo ut som vann avgang, men de kan svare mye bedre på dette enn jeg. Når jeg fikk nr 2 så gikk vannet ca kl fem om natta, og riene begynte ikke før nesten 20 timer senere. Gutten ble født med lungebetennelse siden det gikk mer enn 24 timer etter av vannet gikk til han kom ut. Så jeg ville absolutt ha ringt til føden. Lykke til!

Skrevet

Ring føden og snakk med de... er det vannavgang vil de nok ha deg inn til sjekk. med meg rant det bare litt og litt. (men det rant....)

Skrevet

Om det renner hele tiden så er de tnok vannavgang. Og da skal man kontakte føden med en gang!! Ring:)

Skrevet

men er så usikker på om hvor mye vann d skal være? noen som vet noe om d? d renner hele tiden ja, men d er ikke så mye...

Skrevet

Lukter det noe av vannet? sies at fostervann lukter litt som sæd. Jeg ville ringt føden og fortalt dem om det som skjer, det er jo mulig at det er fostervann. Hvis du ikke har hatt lekkasjer av urin til nå så er det nok ikke urin som renner da er det nok fostervann.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...