Gå til innhold

Forsinket eggløsning???

Anbefalte innlegg

Noen som vet noe om dette? finner ikke så mye info om dette på nettet...

Dersom jeg for eksempel skulle hatt eggløsning ca 17 +/-- februar, og denne ble forskjøvet en uke, til den 24 februar, kommer bare mensen en uke senere også da? Er i dag 6 dpo. Bare negative tester, og ingen symptomer... noen som har erfaring med eggløsninger som er forsinket, og hvorfor skjer det?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8287968-forsinket-eggl%C3%B8sning/
Del på andre sider

Fortsetter under...

tiden som går fra første dag i siste mens og frem til e kan variere fra måned til måned. men lutealfasen. peroiden fra el til mens er som regel 14 dager..

så vi din el var forsinket, skal tanta komme ca 14 dager etter el

har du tatt el-tester så du vet når du har hatt el. eller tar du det bare på feelingen?

jeg og ble lurt av det en gang. trodde jeg var 10 dager over ikm.. men var tydligvis bare el som var forsinket den måneden..

gjett om jeg trodde jeg var gravid da...

men nei da..

har tatt det på feelingen denne mnd, får en sterk murring i siden på e.l dagen, har testet mange pp og det stemmer alltid med den murringen. men det er nok som du sier, bare en forsinket e.l og tanta kommer sikkert senere. jeg har bestilt nye e.l tester i posten så jeg er egentlig klar for en ny pp :-)

Annonse

hehe, er akkurat det jeg oxo prøver på, finne logiske forklaringer på hvorfor tanta ikke kommer, slik at jeg ikke blir så skuffa :P

det er første gang på lenge jeg faktisk skulle ønske tanta dukka opp :P

lykke til til deg oxo :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...