melkekua™ Skrevet 18. februar 2007 #1 Skrevet 18. februar 2007 Får trøste meg meg at fastlegen skal kontaktes når denne jælva influensa'n er over. Håper dere andre i ikm uke 7 er heldigere ) Lykke til!
inventum Skrevet 18. februar 2007 #2 Skrevet 18. februar 2007 Nei - huffameg! Er det noen som "fortjener" å få en spire så er det Emblamamma! Du gjør så mye for denne siden og oss andre som sporadisk er innom - du ordner alltid opp slik at de viktige tingene er på 1 side. La oss håpe at pp 12 er ditt lykketall :)
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 18. februar 2007 #3 Skrevet 18. februar 2007 trøsteklem til vennen! God-bedring-klem også til vennen!
Dodlimammatil2 Skrevet 18. februar 2007 #4 Skrevet 18. februar 2007 off, det var nå dumt håper det ordner seg snart hvertfall,... trøsteklem og lykke til
**Håper** Skrevet 18. februar 2007 #5 Skrevet 18. februar 2007 Varme tanker til deg emblamamma....Jeg føler med deg. Men IKKE gi opp håpet. Jeg vet at det skal ordne seg for deg. *smil* Trøsteklemmer fra meg til deg.
pandabjørn Skrevet 19. februar 2007 #6 Skrevet 19. februar 2007 Kjære vennen min emblamamma! dårlig gjort at tanta kom på besøk grrrrr håper du får det til neste pp.. hvis ikke så får vi begynne på pergo ikke sant ??)) jeg er på dag 26 nå så jeg vet nesten ikke når jeg har ikm for det variere fra 28-32 dager !! en stor trøsteklem til deg fra
Flippa m Frida Skrevet 19. februar 2007 #7 Skrevet 19. februar 2007 Det var da no skikkelig dritt da; mens OG influensa! Håper du snart er på bedringens vei, og at det er siste gang på lenge du ser noe til hverken det ene eller det andre! Stor klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå