Gå til innhold

Skrikerunge.


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg er en av dem som både ammer og gir flaske. Den siste uken har ungen begynt å sutre så enormt. Denne sutringen går plutselig over i ilskriking som nesten ikke lar seg stoppe. Det er ingen sammenheng mellom skrikingen og sult eller trøtthet. Det er blitt så ille at det er flaut å ta med ungen ut i frykt for at skrikingen skal starte uten at jeg klarer å stoppe det. Ungen er 11 uker.

 

Noen med triks i bakhånd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, hun tar smokk, men det ser hjelper ikke. Skrikingen stopper ofte like brått som den starta. Vi lurte en periode på om hun hadde smerter, men hun er så opplagt og fornøyd resten av dagen at vi slo det fra oss. Det er mest dette med å ha henne med ut som stresser meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun kan ha smerter en periode selv om hun er fornøyd resten av dagen. Vår lille gutt på 8 uker skriker gjerne en stund hvis han har vondt i magen, men etterpå er han like blid.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi har det sånn vi oxo... at hun plutselig skriker, selvom hun har fått mat, tørr bleie og nettopp har sovet... helt rart... jeg synes oxo det ikke er no særlig å ta hun med på cafe og sånne ting, hvis hun begynner å hyle,.... tror det er mye mageknip...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...