♥ McQueen♥ Skrevet 18. februar 2007 #1 Skrevet 18. februar 2007 Husker jeg fikk en brosjyre tidlig i svangerskapet der man kunne bestille en startpakke med alt fra bodyer, bleier, kremer osv. Tenkte at det var lurt, men gjemte brosjyren vekk fordi jeg syns det var litt tidlig å bestille. Men nå når jeg skal ha den er den vekke.. Noen som vet hvilken brosjyre jeg mener og hvem som var levrandøren???
Gjest Skrevet 18. februar 2007 #3 Skrevet 18. februar 2007 Tror det lå en sånn dings inni den boken man fikk fra jordmor på kontroll.. tror det var llibero jeg..
~emin~ og Lillingen april-10 Skrevet 18. februar 2007 #4 Skrevet 18. februar 2007 Jeg fikk et slikt tilbud gjennom Libero-klubben.
minni09 Skrevet 19. februar 2007 #5 Skrevet 19. februar 2007 venninna min fikk et sånt libero tilbud som hun sendte mail om på nettet og kunne hente på apoteket. Men hun sa at det ikke var verdt det, pg fikk så mye reklame mail i ettertid.. Flere som har opplevd det eller?? Vurderer nemlig å ikke bestille. Men ja, en det er en reklame på det i den ene boken en fikk fra legen ved første kontroll:)
tina 79:) Skrevet 19. februar 2007 #6 Skrevet 19. februar 2007 Jeg kommer ikke til å benytte meg av startpakken fra apotekene/libero. De lagrer inofrmasjon om deg, og selger navnet ditt på lister til andre leverandører og "tiggere" som foreksempel foreningen for krybbedød. Har lest om mange her inne som har fått mange negative telefoner fra forskjellige steder, og mye reklame. Det er en kjempejobb å få slettet seg fra disse registrene i ettertid.
Isadora nybakt mamma 14.06.07 Skrevet 19. februar 2007 #7 Skrevet 19. februar 2007 Har sett den annonsen, og pakken er ikke så innmari bra. Jeg ville f.eks ikke brukt sparkebukser uten knepping i skrittet, og alle produktene fra Natusan er ikke så bra, eller nødvendige. Bedre å kjøpe akkurat det man trenger selv om det nødvendigvis koster litt mer synes nå jeg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå