Anonym bruker Skrevet 18. februar 2007 #1 Skrevet 18. februar 2007 Hvis man har virkelig hard core fødselsangst? Jeg tør rett og slett ikke å bli gravid før jeg har en garanti på at jeg får keisersnitt. Kommer til å bli fullstendig gal hvis jeg blir gravid, og sykehuset ber meg vente i månedsvis uten å vite om jeg får KS eller ikke. Det kommer virkelig til å ødelegge svangerskapet og gjøre meg helt hysterisk. Jeg bor i Oslo. Hvordan og hvem kan jeg kontakte på Rikshospitalet og Ullevål angående keisersnitt? Noen som vet? Kan jeg sende dem en mail - eller brev? Eller må jeg ringe?
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2007 #2 Skrevet 18. februar 2007 hei hadde akkurat samme problem som deg. ville ALDRI fått barn dersom det var noen sjanse for vag.fødsel. fikk lill oscar med planlagt ks på ullevål i desember. send meg gjerne en mail så kan jeg fortelle deg nærmere hvordan jeg gikk frem:) [email protected] hilsen alexandra
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2007 #3 Skrevet 19. februar 2007 Kan du ikke være så snill å dele din fremgangsmåte med oss også. fødte en liten jente i sommer ved planlagt snitt, hele svangerskapet ble "ødelagt" fordi jeg måtte kjempe meg igjennom 5 samtaler på sykehuset før innvilget snitt. Har grusom fødselsangst. vil veldig gjerne gi henne søsken etterhvert men det er helt utenkelig uten å få garanti for KS før jeg blir gravid! klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå