Gå til innhold

Kan man få en garanti om KS før man er gravid?

Anbefalte innlegg

Hvis man har virkelig hard core fødselsangst?

Jeg tør rett og slett ikke å bli gravid før jeg har en garanti på at jeg får keisersnitt. Kommer til å bli fullstendig gal hvis jeg blir gravid, og sykehuset ber meg vente i månedsvis uten å vite om jeg får KS eller ikke. Det kommer virkelig til å ødelegge svangerskapet og gjøre meg helt hysterisk.

Jeg bor i Oslo.

Hvordan og hvem kan jeg kontakte på Rikshospitalet og Ullevål angående keisersnitt? Noen som vet?

Kan jeg sende dem en mail - eller brev? Eller må jeg ringe?

Fortsetter under...

hei hadde akkurat samme problem som deg. ville ALDRI fått barn dersom det var noen sjanse for vag.fødsel. fikk lill oscar med planlagt ks på ullevål i desember. send meg gjerne en mail så kan jeg fortelle deg nærmere hvordan jeg gikk frem:) [email protected]

hilsen alexandra

Kan du ikke være så snill å dele din fremgangsmåte med oss også. fødte en liten jente i sommer ved planlagt snitt, hele svangerskapet ble "ødelagt" fordi jeg måtte kjempe meg igjennom 5 samtaler på sykehuset før innvilget snitt. Har grusom fødselsangst. vil veldig gjerne gi henne søsken etterhvert men det er helt utenkelig uten å få garanti for KS før jeg blir gravid!

klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...