Gå til innhold

Stokke Xplory

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi kommer til å kjøpe stokke xplory til vår kommende baby. Vi synes den er kjekk å trille, snu, rotere etc. Lett opp trapper og flott at bagen kan løftes av. Det er også bra at den er høy (vi er høye), vi liker tanken på at barnet kan sitte høyt og se mye.

Så dere som allerede har denne vogna, hvilke erfaringer har dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er mange delte meninger om denne vogna (maange skeptikere!), men jeg synes den er helt topp!

-Veier lite, er lett å trille

-man kan velge mellom stor babybag, eller sportsdel med ekstra babypolstring.

-teleskopstyre og "dreibart"/regulerbart håndtak

-god og lun pose (både vanlig og fotpose)

-stort regntrekk m vindu

-stoor handlebag under, og stelleveske får man kjøpt i tillegg

-forovervendt og bakovervendt sittedel

-regulerbar sittehøyde for barnet, og håndtaket kan senkes ned slik at vogna kan brukes som stol på kafeer o.l

-tekstilene kan tas av og vaskes, og man kan få kjøpt nytt hvis det gamle blir ødelagt eller man ganske enkelt ønsker ny farge (gjelder kalesjen også)

Lista mi kan bli lang, jeg har ikke noe negativt å si om vogna jeg! Dere blir nok fornøyde! Skal dere ha både babybagen og sportsdelen? Sjekk forresten www.xplory.com :-)

Skrevet

den ser jo utrolig fancy ut, men kan umulig duge på skikkelig norsk vinterføre??

Skrevet

Jeg synes denne vogen er utrolig stilig! Men den passer absolutt ikke til mitt bruk... Synes den virker lett å velte. Så en som holdt på å velte da den ble forsøkt trillet over en trikkeskinne en gang, og da blir jeg litt skeptisk... Men utseendemessig er den superfin:) Jeg liker også høyden på selve delen der barnet skal sitte, de får veldig god oversikt. Tror det er viktig å tenke på hvor man skal bruke denne vognen, på de rette stedene tror jeg den er veldig fin og praktisk!

Skrevet

Xplory-paula igjen her! Nå har jeg vært ute på shopping, og jeg har trillet vogn på steder jeg aldri før har trillet vogn! Inne i de innerste kroker av Hennes & Mauritz f.eks! Gikk kjempelett. Og ute var det stedvis isete føre, men jeg kom meg lett fram jeg, vogna føltes nesten som en kjelke (ikke ustø, men lett).

Når det gjelder denne forbrukertesten, så er den gammel, nyere utgaver av vogna har kommet ut siden da. (tenker på det om at understellet knakk..) (bortsett fra det kom Xplory på 2.plass her, ikke verst ;-)

Skrevet

Tusen takk Xplory-Paula...

Jeg håper vi blir like fornøyd med den. Vi kommer til å kjøpe den med både babybag og sittedel. Gleder meg!

Skjønner ikke hvorfor folk er så skeptiske til denne vognen... er det fordi den ser stilig ut og er dyr at folk må rakke ned på den?

Skrevet

Du får lånt en Xplorer mot et depositum på Babyshop.

Jeg er veldig fornøyd! Kommer frem overalt. Jeg har kjørt mellom trange kafebord og i trange interiørforretninger. Veldig kjekt å ikke måtte gå fra vogna for å se på ting. Selv mamma var fornøyd da hun trillet den på isete og ruglete føre.

Skrevet

Vet ikke hvorfor enkelte er så skeptiske jeg.. Kanskje fordi den ser så annerledes ut, og i tillegg så er det denne forbukertesten som mange har hengt seg litt opp i da.. Jeg merker at de som er negative til vogna, vet lite om den og har som oftest ikke prøvd den, mens de som eier en slik, elsker den!

Skrevet

Vi har hatt Xplory til vår sønn, han er to år nå. Vi har stort sett vært veldig fornøyde med vognen. Det som er viktigst for meg er at han stortrives i den vognen, i permisjonstiden var jeg mye i byen/sentrum og han syntes det var topp å være med! I forhold til barn som sitter langt nede og ikke ser noen ting var han veldig tålmodig og langt på vei underholdt av det han så og de som snakket til han.

Det som derimot ikke fungerte så bra, spesielt da han nylig hadde byttet fra å bruke dypvognen til Xplory, var at han ikke sov så godt i den. Den rister litt vel mye på brostein, og er ikke så lun (selv om du får den vindtett med regntrekket). Men han sov jo, og etter noen måneders bruk var ikke det et problem lenger heller.

Jeg er gravid igjen, og nå kommer vi til å kjøpe en ny vogn til babyen. Sønnen vår gjør krav på Stokke-vognen "mine, fång" og han skal få bruke den til han ikke lenger vil. Men vi kommer helt klart til å beholde Xploryen for den nye babyen når det ikke lenger er aktuelt for sønnen vår å bruke den. Den er virkelig en super byvogn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...