Gå til innhold

storpie bæsj??


mammasgojente

Anbefalte innlegg

mens vi var borte nå så oppdaget emma endelig at mat, det er godt det... nå kan hun spise et helt 6mnd glass :) og alt går helt bra bare man ikke våger å komme med grøt... ;)

 

men.. hun har begynt bæsje fast bæsj... ikke sikker på hva deres andre gjør nå? Emma har vist ikke vondt når hun gjør det, men det er tydelg at hun ble litt overrasket de første gangene... så nå kommer det en fin liten "voksen bæsj" ut hver gang bæsjer :)

 

noen fler??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er en sånn rar mellomting her... Men her er det 1/4 porsjon grøt til morgen og kveld og et halvt beger fruktmos. Så bæsjen er liksom litt fastere enn morsmelk-bæsj, men ikke sånn voksen-bæsj enda.. Fint forklart?!

 

Hi, hi... Hadde du trodd for litt over ett år siden at du skulle bruke søndag kveld til å diskutere bæsj?! ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei det hadde jeg ikke trodd :) var egentlig ganske fisefin helt til emma kom... og er det vel til dels ennå, men ikke når det gjelder emma... rart altså.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har bæsja vanlig bæsj i et par måneder nå, noen dager ligner det litt på rådyrbæsj, bittesmå kuler som ruller ut av bleia hennes..hehe...Hun har ikke vondt heldigvis, men storesøstera gråt hver gang hun bæsja hard bæsj de første ukene husker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi, det er rart hvordan fokus flyttes :-) Konsistens, form og farge på bæsjen - flott tema for en søndag ja! :-) For å bidra til enda mer bæsjeprat så må jeg fortelle om den gangen mannen min kom hjem fra jobb og jeg måtte fortelle at han gått glipp av en ny, stor milepæl i livet til dattera sin.... "Du gikk glipp av første gang hun hadde 'voksen bæsj'! " Han var ikke akkurat skuffet for å si det sånn;-) Nei, nok bæsjeprat fra meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...