Gå til innhold

Huff.. er blitt litt mannevond jeg.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flere som har begynt å få store humørsvingninger??? Er litt mannevond til tider jeg. Lunta er SÅ KORT!!! OG er så utrolig utålmodig... Forventer nesten at mannen min skal hoppe bare jeg sier hopp.. huff han tror vel til tider at han er helti veien og skjønner ikke no.. I går sto jeg på kjøkkenet og lagde mat da han kom inn og begynte å vaske steikepanna... da kjepp jaga jeg han og da at han var i veien.. Stakkars mann sto der myoperert og prøvde å være snill. Teite meg... Vet ikke om jeg skal le eller grine, og jeg vil bli holdt rundt eller være aleine.. Og jeg som har skryti så mye av at jeg ikke har merka noe til alle dissa hormonene!!! Flere som kjenner seg igjen???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

He he må bare le litt jeg, det er bra du har en tålmodig mann da:)

Jeg har ikke opplevd de store humørsvingningene enda, men de kommer vel tenker jeg... Heldigvis er min kjære ganske tålmodig.

Skrevet

Huff, jeg forstår hva du mener...her har jeg ridd på en vond bølge helt siden Valentines dagen (av alle dager..) og vært skikkelig vanskelig og kjiiip.

Ingenting som skal til, jo!! Min kjære har fått MYE ufortjent pepper, han.

Det begynner å gi seg nå, heldigvis, men det er slitsomt fordi når jeg først har blitt sur er jeg for stolt til å bli snill igjen selv om jeg vet at jeg burde...

Jeg har også vært heldig og fått en tålmodig mann!! Stakkars han!!

Skal gjøre opp for meg nå som jeg er bli og gla' igjen:)

Skrevet

Til nå har jeg heldigvis angra etter at jeg har vært kjiiiiiip da, og gått og beklaga at jeg var så teit ! Men sant som dere sier, godt det er snill og tålmodig mann jeg har. jeg bare skjønner ikke hvordan alle disse følelsene bare kan slå til så veldig over sånne teite små ting!

Skrevet

Har begynt å bli litt sånn selv nå.. sint det ene øyeblikker, så happy happy, 2 min senere gråter jeg og er lei meg.. huff.. hvor skal dette ende ;) hehe.....

har vært irritert på mannen min i hele dag.... men så endte vi tilslutt opp på soverommet og allle vonde tanker var fort glemt.. hehe...

Skrevet

He,he:)

Ja, det er godt det finnes kiss and make up-sex...hihi:)

Skrevet

Hehe du e ikkje aleina, eg e ei lita hormonbomba sjøl:p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...