Gå til innhold

Kan ikke tro at jeg er så heldig:)

Anbefalte innlegg

Måtte ta et svangerskapsavbrudd i oktober nå som var. Mistet min lille gutt i uke 22. Dette p.g.a alvorlige lunge feil på fosteret.Har fått veldig bra oppfølging på ullevål.

Jeg valgte å se gutten min på bilder nå på torsdag. Dette er noe jeg har gruet meg for lenge...Men det var de vakreste bilder jeg har sett. Det som var så rart, er at jeg på fredag følte for å lage et fint album med bildene av han. Etter at jeg var ferdig med dette kjente jeg litt små mens smerter nederst i magen. Jeg ville ikke tenke tanken på at jeg var gravid.. Orker ikke flere skuffelser....

Men der sto jeg kl 1800 på fredag med en test hvor det blå krysset lyste mot meg:) TENK jeg har et lite mirakel i magen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jeg storgråt for meg selv og tenke på hvor heldig jeg er.. Dette erstatter ikke tapet av min lille engel, men det er en god måte å se fremover på.

Dette er helt fantastisk!!!!!!!!!!!!!! Håper jeg klarer å fokusere på det positive uten å bekymre meg. Min lille datter på snart 3 skal bli storesøster i oktober:)

Er det flere som har opplevd liknende?

Jeg er helt ny her og ønsker alle en strålende søndag!!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8286083-kan-ikke-tro-at-jeg-er-s%C3%A5-heldig/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei.Har ikke opplevd liknende men vil si gratulerer så kjempemasse:)Er vanskelig å sette seg inn i din situasjon men håper at alt går bra denne gangen for deg.Jeg er gravid for første gang og spent på tiden fremover.Er 5+4 i dag og har termin 21 Oktober.Lykke til fremover:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...