Gå til innhold

Hoppetussa!!


-carina-

Anbefalte innlegg

Ja, nå er jeg helt sikker, altså!

Det MÅ være deg!

 

Du liker å hekle...

Du har ei jente...

Ingrid er født 24...

Du bor på Østlandet, men ikke i Oslo...

Du er aktiv på ammedebatten...

 

Men du har sett meg? Du mener bildet på hjemmesiden min, da? :o)

 

Tuuuuusen takk for den kjempefine smekken! Den var sååå herlig! Og så var det sånt ett koselig kort. Du som har laget det selv, regner jeg med, siden du skrev noe om malings-klatt... :o)

 

Jeg skal prøve å se om jeg får ett blinkskudd av Karsten med smekken på en dag, så kan jeg vise frem til de andre her inne hvor flink du er til å hekle!! :o)

 

Har du lyst og anledning til å ta en tur til Oslo på onsdag, forresten? Hørtes ut som om Sanna&Simen har tenkt på en Oslo-tur også...

Du skrev en gang at du kanskje kunne tenkt det til å ta en tur! :o)

 

Ha en fortsatt fin kveld, min venn! Vi dibbes!!! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, det er meg! Regnet med at jeg hadde gitt deg for mange hint i kortet, derfor jeg ikke ga deg noen hint før du fikk det.

 

Jeg har vært innom hjemmesiden en gang du la ut et innlegg om nye bilder av Karsten der - det var et "lurehint"! :-)

 

Er glad i håndarbeid, men blir ikke tid til de store prosjektene for tidsa, men smekker tar ikke lang tid! :-) Smekken kan forøvrig vaskes på 60 grader!

 

På onsdag har jeg ikke mulighet, har akseptert vikartimer på jobben(blir fort jakta inn der - hehe), men jeg skal følge med på disse treff-sidene om jeg finner dem og vil gjeeeerne komme på treff en annen gang! Koselig at du spør! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha, ha!! :o)

Jeg fant det ut! :o)

Jippi!! :o)

 

Det var vel mest det med at du var mye inne på ammedebatten som gjorde det største utslaget... Men jeg mente faktisk å huske at du hadde skrevet noe om hekling en gang! Så flott at den kan vaskes på 60, da! Hadde tenkt å spørre deg om det! Du sier det ikke tar lang tid å hekle, men det kommer nok ann på om man kan hekle det! ;o) Jeg har strikket endel tidligere, men hekling har jeg liksom aldri fått dreisen på...

 

Ja, stakkars Karsten har blitt forkjøla. Var nok litt for kaldt for ham på rally, stakkars. Far ville så gjerne ha ham med ut. Er stolt far, vet du, og masse kjentfolk som var ute. Så han ville jo gjerne vise frem... Det blir vel lettere å vise ham frem nærmere sommeren, tenker jeg! :o)

 

Så da får vi holde oss til puppen enn så lenge. Hadde jo heldigvis ikke fått trappet ned på ammingen enda, er jo ikke så lenge jeg har holdt på med dette med fast føde. Så han får vel i seg (nesten) nok, selv om det bare er amming i noen dager... :o)

 

Synd det ikke passet på onsdag, men det kommer nok flere anledninger! :o)

 

Ha en riktig fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...