Noah+lykkeliten<3 Skrevet 18. februar 2007 #1 Skrevet 18. februar 2007 hvilke vippestol anbefaler dere?
Gjest Skrevet 18. februar 2007 #2 Skrevet 18. februar 2007 Vi hadde en fra ABC design, kjøpt brukt. Var veldig fornøyd med den. Den kunne reguleres helt ned til full liggestilling, hadde lekebøyle på, remmer til å bære i og vaskbart trekk. Utrolig mye brukt!
Gjest Skrevet 18. februar 2007 #3 Skrevet 18. februar 2007 Jeg har kjøpt en fra Troller. Blir ikke brukt riktig ennå (termin 21.april) men den virker veldig ålreit. Med lekebøyle, ryggen kan legges flatt og seler å bære den i.
Sanna5*m gutt og jente* Skrevet 19. februar 2007 #4 Skrevet 19. februar 2007 Absolutt Babybjørn 1-2-3, den er kjempefin! Lett å vaske, lett å legge sammen for frakt, vipper når barnet beveger seg, har 3 innstillinger, har lekebøyle (har ikke bærestropper, men det hadde ikke jeg noe ønske om heller. Synes en vippestol skal stå rolig på gulvet jeg.) Dessuten er den pen å se på, og stoffet kan vendes så du kan endre litt på utseendet.
2iApril Skrevet 12. mars 2007 #5 Skrevet 12. mars 2007 Babybjørn sin er veldig veldig bra, og den er så nett og tar liten plass. Det er veldig bra at bebisen kan "vugge" selv også. Vi har anbefalt den til alle vi kjenner også, og får bare gode tilbakemeldinger tilbake. Den er genial å ha på spisebordet den første tiden, så bebisen får med seg hva som skjer. De har en innebygget klokke som lukter middagstid, og våkner ALLTID når man setter seg til bords, og da er det fint at de kan "være med å spise" ved å sitte oppå bordet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå