Gå til innhold

til dere som har hatt influensa

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mange dager måtte dere være borte fra jobb? Jeg har vært syk siden tirsdag, og borte fra jobb onsdag, torsdag og fredag forrige uke. Var jo helt sikker på å bli frisk og være tilbake på jobb i morgen, mandag. Men er altså enda ikke helt bra, sånn det kjennes ut nå, føler jeg for å være hjemme hvertfall en dag til for å bli helt frisk. Men så får jeg, typisk nok dårlig samvittighet hvis jeg ikke kommer tilbake i morgen, burde jo liksom bli frisk i løpet av de dagene jeg har vært borte.Har aldri vært så her lenge syk i en influensa tidligere, merker dere at graviditeten gjør at dere er lengre syke enn til vanlig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åja:-) Pleier aldri å være syk til vanlig, men denne gangen her har jeg vært sykemeldt i tilsammen 24 dager..Nå har jeg 1 uke igjen av sykemeldinga og begynner omsider å kvikne til..Så dette har tatt sin tid!

Skrevet

Lillegutt har influensa tror jeg. Han ble dårlig torsdag for 10 dager siden og er enda ikke helt bra. Håper han kan gå til dagmammaen på onsdag. Nesten 14 dager hjemme med andre ord!

Skrevet

Jeg var hjemme og lå rett ut i 14 dager. Nå har sjefen min vært sykemeldt i tre uker så det er "heldigvis" sykemeldinger på flere nivåer. Det vikstigste er at du ikke går for raskt på jobb. Denne influensaen er veldig seig og kan resultere i lungebetennelse, kikhoste etc. hvis du ikke tar det med ro. Og da må du være lenge borte fra jobben da. God bedring:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...