Gå til innhold

Sniker meg inn her for noen gode råd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle sammen:)

Jeg er 14+5 idag. Jeg var på tidlig ul i uke 8 pga at legen mistenkte xu pga intense "voksesmerter". I uke 12 fikk jeg komme til ul igjen pga at jeg er så grusomt urolig og i uke 13 fikk jeg høre fosterlyd. men likevel er jeg så utrolig urolig. er kjempe redd for ma eller at fostret skal være utviklingshemmet ol lignende etter fødselen. (hvis jeg kommer så langt da) Det er helt grusomt!! Det tar skikkelig på, klarer ikke glede meg til barnet kommer fordi frykten ødelegger alt. Ved alle undersøkelsene har alt vært i skjønneste orden (etter hva de kunne se). Har dere noen råd for hvordan jeg kan begynne å roe meg ned å kanskje begynne å se fram til gullet kommer?

På forhånd tusen takk:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er i mitt andre svangerskap, og var mye mer urolig tidlig i dette svangerskapet enn i forrige.Grunnen var nok i hovedsak at jeg hadde mistet ett halvt år tidligere, men skjønner deg veldig godt også.Det er naturlig å være bekymret, det er spesielt vi kvinner gode på. Men nå har du vært på gjentatte UL og fått hørt hjertelyd, da kan ingen klare å berolige deg på andre måter.Du selv må stole på at alt nå er i skjønneste orden og begynne og kun gi deg selv og barnet som vokser de beste følelser resten av tiden.Ikke plag deg selv med vonde tanker og bekymringer, de kommer og går uansett.Du er på den "sikre siden" nå, statistisk sett:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...