Gå til innhold

I går kjøpte jeg mammaklær...

Anbefalte innlegg

ikke fordi jeg trenger det enda, men jeg kom over et fint skjørt og en fin bukse til 70% avslag på H&M... Førprisen var nesten 500 kr på de 2 plagga, jeg betalte 149,-:) Så nå kan magen komme! :) (Hehe, er bare 6+1 da :))

Fortsetter under...

hehe, ja det er vel det eneste jeg kommer til å kjøpe før jeg er 3 mnd på vei:) Sliter med å finne bukser og skjørt som jeg liker, og derfor slo jeg til..:) Med min første kjøpte jeg ikke noen ting før jeg var 3 mnd på vei.

jeg kjøpte også en del babytøy tidlig sist... Da var jeg heeelt sikker på at jeg skulle ha jente, så jeg kjøpte til og med rosa og røde bodyer på salg før vi var på Ul. Der fikk vi vite at vi skulle ha gutt:p De bodyene ligger pent brettet i en kasse for seg selv :) Kanskje vi får brukt for de denne gang...?? Ikke godt å si. Men jeg har lært da, så dersom jeg skulle falle for fristelsen og kjøpe babytøy før Ul, så skal jeg kjøpe i beige, hvitt osv... Ikke noe blått eller rosa:D

he he,jeg kjøpte bare nøytrale farger jeg da.jeg var også sikker på at det var jente,og det var det.så etter ul ble det bare rosa klær.så det hadde vært praktisk med en jente til,men veldig kos med en gutt he he :)

Annonse

ja, jeg får 2 ganske tette da, under 2 år mellom, så det hadde jo vært kjekt å få en gutt til.. Da kan de bli bestekompiser:) Men så hadde det jo vært kos med en jente også... Hehe. Bryr meg faktisk mindre denne gangen om hvilket kjønn det er, det er jo helt fantastisk uansett:)

Annonse

Forrige gang kjøpte jeg en bukse og en topp på tilbud ganske tidlig. Buksen ble for kort da dan ble vasket, hadde jeg kjøpt større hadde den blitt for vid. Toppen brukte jeg aldri, da magen aldri ble stor nok til at toppen ble fin på...... brukte mye av mine vanlige klær. Denne gangen venter jeg i det lengste. Men magen kommer nok tidligere denne gangen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...