Gå til innhold

Sjaman:-) Litt utenfor tema, er litt nysgjerrig...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer bare på om du ser noe på folk som du "snakker" med her inne om forskjellige ting? Altså som ikke spør om å bli sett på, men som svarer på dine tråder, o.l.? Hvordan arter dette seg?

Er bare litt nysgjerrig på hvordan dette funker. Kan du ane om andre har evner? Ser dere spåerne spør etter f.dato, trenger dere alltid det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis andre mener noe om dette, er dere velkommen til å svare dere også:-)

Skrevet

jeg trenger ikke alltid det...og JA jeg får opp ting om andre uten at de spør...

ble sist så provosert av en person at jeg sa han kom til å få det økonnomisk trangt dette året...håvmod står for fall...hehe...

skulle ikke gjort det men ble så provosert...

mange er lette og se og ofte er det pga at de har evner selv...

det som hadde være best for meg hadde vært å sette meg ned og spurt inne på skravle eller hvor det er mange brukere: hvem har en rød bil med henger på og som holder på å flytte...du vil få en gledelig overraskelse i morgen...og ta vare på mannen din...

skjønner du...

vanskelig å plassere bildene jeg får noen ganger...

Skrevet

Takk for svar:-)

Så slem du er da, hihi;-) Han fortjente det nok...

Hmmm. Kan du se ulykker og sånt også? Tenkte på det når du skrev om å ta vare på mannen sin...

Skulle gjerne "sett" litt sjøl noen ganger, og har familie med glimt av evner fra begge sider... Men hvis man ser fæle ting er det jo ikke så stas... Kanskje greit som det er.

Men har vært sanndrømt ved et par anledninger. Synd jeg ikke drømte om lottotalla;-)

Skrevet

ja ser noen gang gufne ting...har ikke lært å blokkere ting ennå jeg...så det er et virvar noen ganger...

sist så jeg huset i brann...var på tur ut og hadde låst døra... men så gikk jeg inn igjen...fant ut at tulla mi hadde lagt papir og klær oppå en oljeovn...og det stinket..

Skrevet

Det var da enda godt at du så det, da. Greit så lenge det er noe å gjøre noe med:-)

Skal ikke mase mere på deg nå, ser du er travel;-)

Ha en fin kveld:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...