Gå til innhold

Hvordan overtale gubben til mitt navneforslag?!? argh....

Anbefalte innlegg

Vil så gjerne ha Ylva men min kjære er ikke enig...

Han vil ha noe som ikke er så spesielt, mens jeg tenker helt motsatt. Vil ikke ha noe navn som jenta må dele med 2 andre i klassen liksom...

Sukk... måtte gi meg med mitt første barn også (annen far da), må jeg det nå også?...

AAARRRGHH!

Fortsetter under...

ylva er et nydelig navn ......

søstra mi gjorde som følger: rett etter at babyen kom ut, mens faren var helt i tåka sa hun: det ser ut som en Maiken, gjør det ikke? jo, jo svarte han og slik ble det ; )

bare begynn å kall henne det alt nå du så venner nok pappan seg til det også. ofte trenger man jo litt tid på å endre mening.

lykke til

Ylva er et kjempe nydelig navn.

Si at du vil kalle barnet Yrla eller Ylvali, som er enda mer spes, og når han ikke vil det, så si, ok da vi kan ta Ylva da... :) Så har han fått litt vilja si han og.

Eller ei venninne av meg, hvisket navnet hun ville ha til samboeren når han hadde sovnet. Og han vente seg til det etterhvert altså.

Eller dere kan møtes på midten og kalle barnet Alva.

Lykke til.

Annonse

Jeg har forsøkt å få overtalt min samboer hele svangerskapet til at vår kommende datter skal hete Saga.. helt uten å lykkes. Tror ikke det er mulig å få snudd dem om de har skikkelige meninger om hva de liker og ikke.

Trodde jeg hadde klart å overbevise ham sist, men det endte med at når alle trodde jenta vår hette Katja gikk pappan i streik...

Så jeg har gitt opp med å prøve å tvinge gjennom mitt ønske. Får heller prøve å bli enige..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...