Gå til innhold

samme som tr,1 kan noen hjelpe meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen her som blødde flere mnd før dere ble gravid?

jeg er så redd for at jeg kanskje ikke kan bli gravid fordi jeg blør hele tiden. Nesten hver dag i mnd... dette har pågått siden sommer i fjor ca.. Jeg mangler ikke jern eller noe.. så det er jo bra, men d irriterer meg så inn i hælvette at jeg blør konstant.. For det meste så er det bare såvidt det er noe på papiret, mens andre ganger er det litt mer.. Skal til sykehuset for å få sjekka eggstokkene osv IGJEN.. har pcos..

Noen her som har vært i samme båt eller? Noen med en solskinnshistorie til meg? :) da hadde resten av dagen blitt redda:P

(er litt deppa akkurat nå...)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du fått sjekket ut dette her med blødningene dine?? Høres jo ikke bra ut for kroppen din at du blør hele tiden.. Jeg har en venninne som har hatt akkurat det samme.. Men hun har nå to barn.. Gikk faktisk fort når hun sluttet og blø..

Kom deg til lege å få noe medikamenter som er blødningsstoppende. Dette er ikke bra for kroppen din!

Skrevet

jeg fikk noe som het primolut og da stoppa blødningene i nesten ei mnd før det starta på nytt igjen!.. :( hva fikk venninna di for å få blødningene til å stoppe? ...

Skrevet

Det er jeg ikke sikker på faktisk.. Hun flytta til trøndelag akkurat i det momentet.... Har ikke snakket med henne på flere år, men hun slet veldig med sammenhengende blødninger på videregående, og ble henvist gyn på sykehuset vet jeg.. Hadde mye magesmerter osv.

Dette rettet seg imidlertid etter behandling med ett eller annet.. max 6 mnder etterpå var hun gravid.. Når har hun som jeg skrev 2 barn som er noen år gamle nå..

Få fastlegen din til å sende deg til utredning.. det går jo ikke ann å drive sånn hele tiden :S Lykke til! Stå på krava!

Skrevet

takk, skal gjøre det imorra!! Skal til sykehuset igjen.. er drittlei av å føle meg som en kasteball hit og dit.. Er så lang ventetid på å få komme til sykehuset også.. Så imorra skal jeg kreve min rett!!! :) for nå gidder jeg bare ikke mer..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...