Gå til innhold

Bilstol fra 9 kg og oppover...


!Mia!

Anbefalte innlegg

Er det noen som vet hvilke som er best på markedet??? Poden er bare 6 kg, men vi tenkte å begynne å se etter et nytt sete for det vi har er 5 år gammelt.

 

Det er skjedd så mye siden vi kjøpte sist gang.... hvilke er å anbefale og hvorfor??

 

Hjelp meg jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det beste er om du tar med deg bilen til der de selger seter og prøver hva som er best i din bil.

 

Jeg har en gutt på 1,5 år og til han valgte vi(herregud, husker ikke hva det het) Tror de var noe sånn som besafe izi kombi eller noe sånt. I og med at det er ett kombi setet så kan det brukes begge veier. Det ideele er jo at barnet skal sitte feil vei frem til 3 års alder(?), men det er greit å ha muligheten til å snu det før og å slippe å kjøpe nytt sete da)

Dette var best i test da vi kjøpte det, men det er sikkert forandret nå. Setet virker bra og solidt og gjør at barnet kommer høyt opp og kan se godt ut.

 

Det negative er at det tar stor plass og er vanskellig å montere, tror jeg. Barnet sitter også veldig brått i setet, men fikk vite at det var av sikkerhetsmessige årsaker i tilfelle ulykker(noe med vektfordeling)

 

Håper det var til litt hjelp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...