Anonym bruker Skrevet 18. februar 2007 #1 Skrevet 18. februar 2007 Hei. Er litt bekymret. Det føles som om babyen av og til begynner å skjelve inne i magen. Noen som har vært borti det før? Dette er tredje prøverørsførsøk for oss (som omsider lykktes) og er veldig engstelig og redd for at noe skal være galt. Nå er jeg to dager over termin, og veldig klar for å få babyen ut, og vite om at alt er i orden. Uff, er så engstelig... Håper noen kan svare.
Frk. Vable Skrevet 18. februar 2007 #2 Skrevet 18. februar 2007 Sånn er min og. Det varer ikke mer enn et par sekunder, men vet ikke hva det er. Har ikke bekymret meg over det, har vært sånn i noen mnd. syns jeg. Er ferdig med min uke 33 idag. Tror ikke det er farlig...
Litengutt 24.04.07 Skrevet 18. februar 2007 #3 Skrevet 18. februar 2007 Hei. Jeg opplever ofte disse "skjelvingene" i magen...jeg aner ikke hva det er, men jeg var på 3D ultralyd i forrige uke og der så vi en frisk og sprelsk gutt. Så jeg tror ikke du har noe å bekymre deg over! Bare nyt de siste bevegelsene i magen, for du kommer sikkert til å savne dem!=)
mamma til 2 prinsesser :) Skrevet 18. februar 2007 #4 Skrevet 18. februar 2007 Jeg holdt en baby på 3 dager her for en stund siden, og han fikk noen småskjelvinger som jeg kjente igjen fra slik som jeg har kjent det inni magen min! Det var ganske sprøtt Ellers har jeg hørt at sånne skjelvinger kan være at de tisser faktisk Men skal ikke påstå noe som helst, er du fortsatt veldig engstelig, foreslår jeg en tlf til føden! Bedre føre var... Du blir møtt med full forståelse, d er jeg ganske så sikker på
Mikaia Skrevet 18. februar 2007 #6 Skrevet 18. februar 2007 Jeg har ogsaa disse skjelvingene i magen. Akkurat som om lille jenta faar et gufs over seg. Har de nesten daglig saa jeg haaper/tror det er normalt.
~ Nuttemor~ Skrevet 18. februar 2007 #7 Skrevet 18. februar 2007 Hun i magen min også "skjelver" av og til....har lurt fælt på hva hun driver med! Men litt godt og høre at ikke bare bebiesen min gjør det, for da er det sikkert helt normalt?
Howdy Skrevet 19. februar 2007 #8 Skrevet 19. februar 2007 Jeg opplever veldig mye av det om dagen. To dager til termin. Jeg har og hørt at babyen tisser fostervann, men jordmora mi sa de mente det var hvis babyen hadde lavt blodsukker - og ikke noe farlig. Jeg er litt stressa med dette slev nå siden det skjer veldig mange ganger om dagen plutselig. Lurer jo da på om babyen har det bra.... Men tror det :-)
riho1 Skrevet 19. februar 2007 #9 Skrevet 19. februar 2007 Jeg og har disse skjelvingene, ble veldig skeptisk. Har jobbet med barn som har spasmer og epilepsi, så tenkte på dette med det samme. Men ultralyd i uke 29 viste en frisk baby. Tror dette er normalt jeg, det er jo ganske mange som svarer at de og kjenner det. Kanskje er det musklene som trener seg, eller temperatursenteret som tester seg...??? Ikke vet jeg, 4 dager til termin nå, å det skal bli godt å få henne ut og se hvordan hun ser ut og om hun har det bra!!! :-) Er vel normalt å bekymre seg for slike ting. Lykke til! mvh
snartmammapåny Skrevet 19. februar 2007 #10 Skrevet 19. februar 2007 Min skjelver og, tror det er normalt. Er iallefall mange med skjelvende mager der ute:) Har hørt tisseteorien en gang før så trodde det var det, men vet det ikke sikkert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå