Duracellgirl*prøver* Skrevet 18. februar 2007 #1 Skrevet 18. februar 2007 Vi (jeg og sambo) var med noen venner på ei sæter i helga og hdde 20 meter å gå til supre plasser for å følge rallyetapper i helga. Vi har hatt en knall bra helg, og storkost oss.. når vi kom hjem var vi helt utslitte,men reiste til svigers på middag og for å hente vår prins på 2år snart.. nå har han blitt syk da stakkar... hoster og er varm og grinete. Stakkars vennen min,men håper han blir fort frisk. Jeg og sambo er omtrent aldri ute på noe, men nå hadde vi en hel helg for oss selv... neste helg er det dansketur... og helga etter er vi bedt med på nummedals rally.... (vi får nå se det an litt etter sønnens form,men.. tiden går sinnsykt mye fortere når man er ute på ting) Oppsummering... duracellgirl har hatt en knall helg, selv om bekkenløsningen ble verre.. shitt au.. noe må man ofre:)
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2007 #2 Skrevet 18. februar 2007 Hei. Jeg, sambo og noen til var på rally i går vi! Supergøy da!! Satt i skogen fra halv seks på morgenen til utpå dagen.. Ja,helt enig: bekkenløsningen ble 100ganger så gæli. Litt tungt med ei på 9mnd,men det gjør ingen ting.. Ta det med et smil etter en fin helg!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå