myspys Skrevet 18. februar 2007 #1 Skrevet 18. februar 2007 -Kjenner dere livmoren godt denne gang? Jeg har noe ekstra "hud" eter forrige svangerskap/keisersnitt, og har ikke følelse i snittområdet, og synes derfor det er vanskelig å kjnne kanten på livmoren denne gang. Jeg er jo ikke så langt, bare 15 uker i dag men forrige gang kjente jeg det tydelig, nå er det liksom så vanskelig å kjenne noe spesielt, i tilegg til at det er litt ekkelt å klemme på det følelsesløse området.
Annie Bailey Skrevet 18. februar 2007 #2 Skrevet 18. februar 2007 Jeg tok KS for to år siden og fikk tilbake følelsene i området rundt etter ca 3-4 mnd. Har ingen problem med å kjenne livmoren der inne. Men jeg har en del ekstra kg på magen fra før så mage har jeg hatt hele tiden selv om den nå forandrer fasong.
familien kaos- komplett Skrevet 18. februar 2007 #3 Skrevet 18. februar 2007 tok ks for 2,5 år siden, er nå 14 uker. livmoren stopper nå et lite stykke under navlen, og jeg målte lavt på SF hos legen, så gjennomsnittet vil vel kanskje ha kanten på livmoren ca i navlehøyde på deg som er 15 uker. da burde jo ikke snittet ha noe å si for om du kjenner den. Når jeg ligger på ryggen, særlig på hardt underlag, og klemmer forsiktig på magen nedenfra og oppover mot navlen "skritt for skritt" liksom kommer man plutsekig til en kant, og det er toppen av livmoren min. vet ikke om du ble noe klokere av dette?
~emin~ og Lillingen april-10 Skrevet 18. februar 2007 #4 Skrevet 18. februar 2007 Jeg kjenner livmoren godt da til tross for noen ekstra kg på magen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå