Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei..

snuppa mi har vært veeldig aktiv de siste dagene nå og sparket som en villmann inni der.. hehe,. men de 2 siste dagene har hun vært så rolig.. :( har kjent hun ett par ganger i løpet av dagen, men det er ikk ei nærheten av sånn som hun var... hun sparker mye svakere enn vanlig..

tror dere det er noe galt??? ka kan eg gjøre? har prøvd med søt saft, sjokolade og dytting i magen, men får ikke like mye respons så før... :(

er 31+2 nå... er så bekymret for snuppa mi... :(

ver så snill å svar...

klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøv noe iskaldt, tygge på isbiter foreksempel, eller rett og slett ta en telefon til fødeavdelingen din så kanskje du får komme inn på en sjekk.

Lykke til!

Skrevet

hei.. kansje lille babyen din ligger me fotan sine inn mot ryggen din. helt vanlig at d kan bli stille der i perioder og at spark/bevegelser ikke er like kraftige hele tiden.

Skrevet

Ta deg et glass Cola. Det funker hos meg! ;) De er ikke alltid like aktive. Min var også veldig rolig da jeg var i uke 31, men nå i uke 36 er det veldig med aktivitet inni der. Tror h*n prøver å borre seg ut!!!

Skrevet

ja det var sånn det var hos meg for 2-3 dager siden. kjentes ut som hun skulle grave seg ut av magen... men nå er hun så mye roligere.. :(

Skrevet

Cola og sjokolade girer opp min i alle fall!

Skrevet

okay.. da reiser eg på statoil å kjøper colas og sjokolade å ser om det hjelper.. men noen så vet tlf til haukeland sykehus om eg må ringe føden?? vist hun ikke reagerer så mye liksom...

Skrevet

Min ble også veldig rolig omtrent på den tida. Jeg fikk komme inn på sykehuset på kontroll etter at jeg hadde prøvd alle kjerringråd (spise sjokolade osv) uten at det virket. Alt var helt fint, men han fortsatte å være rolig i mange uker etter. Det har nok bare med hvordan hun ligger, men er du bekymret, så ring og sjekk. Bedre enn å være nervøs!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...