Gå til innhold

Hei alle sammen! Hvordan går det med dere?

Gårdsspire

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen.

Hvordan går det med dere?

Gravid/ prøver?

Langt på vei?

Termin?

Alene mor/ sambor osv.?

Alder?

Gutt / jente?

Bor i?

Selv her jeg det kjempe flott om dagen og nyter svangerskapets beste måneder.Jeg er 26+1. 19 1/2 år gammel, bor i Lillehammer sammen med min samboer. Vi venter en Gutt den 27.mai.

Ha en flott dag alle sammen!

Fortsetter under...

hehei

j koser meg med boller som lillemann på 22 mnd har bakt med mormor:) mmmm..kjempe gode:) bekkenet verker.. men jeg farga håret i går og en venninne kom og klipte håret mitt i dag.. og sambo kan ikke få sakt nok hvor fin han synes jeg er, så jeg har d veldig bra:D

jeg er gravid i uke 30 og har d veldig bra med det:) ingen hast med å bli ferdig her i gården, men jeg gleder meg til fødselen og til å se den lille gutten i magen:) terminen er 4 mai.

jeg bor med kjærsten min og vi er forlova:) skal gifte oss august 08.:)

jeg er 23, og d er samboern min og;:)

vi bor i oslo og venter som sakt en gutt:)

ha en flott dag du og elise:)

Heisann!

Går veldig bra her også, hatt en kjempe daffe dag=)

Jeg er 20 år,kommer fra bergen, gravid, men er veldig tidlig da så har ikke termin før i slutten av september=)

Er foreløbig fortsatt med barnefaren, enn så lenge..!

heihei;b

e 15år og bor i Harstad, e 20uke på vei og slit med å komme mæ opp om mårran for å gå på skola, hehe. bor i kjellern te mamma og pappa, sammen med kjæresten min som e 19år.

termin e 15.Juli, men vi vet ikke kjønn:) så det e spennanes :D

formen e bra, ingen plaga igrunn, bortsett fra at æ e endel trøtt og lat;)

Annonse

Neei, rita19, det var ikke det at det ikke var tiden for det. Alderen min spiller heller ingen rolle, sånn egentlig. Det er bare masse andre greier, ting jeg har gjennomgått på grunn av faren min, som jeg ikke vil at barnet mitt skal gjennomgå. Jeg vil ikke ha barn med han jeg er sammen med nå, og det var det som holdte meg igjen. Jeg skjønte det når jeg fikk "smake" på den følelsen.

Uff, det er ikke greit. Men jeg overlever vel.

Hei hei!

Flott å høre at det gpr bra med mange av dere og at derer koser dere.

Selvfølgelig ikke så kos å høre om aborten. det var leit, men synes du det var det beste så er jo det bra på en måte.

Ha en flott dag ALLE sammen. Kos dere!!

Hei.. Er jente på 20, har en liten jente på 3 mnd, og er prøver nå.. Er sambor med verdens herligste gutt (på 21 år). Har alltid hatt lyst på to tette, så nå er vi klar igjen =) Vårt lille gull vil vel være ca 1 år om vi får klaff snart, men kan selvfølgelig ta litt tid...

Heihei:)

Joda, her går det sin gang:) bare gleder meg til bæbisen kommer:D

Har termin idag, og håper han vil komme snart:) Blir en gutt da selvfølgelig:D

Jeg og min forlovede bor sammen i fana like utenfor bergen:)

Jeg blir 20 i juni og sambo blir 21 i juni:)

Gleder oss utrolig masse no:D

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...