Gå til innhold

Hadet bra til barnimagen =(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da er lille Jonas kommet til verden!

Han ble født 13.februar 00.44=)

Fødselen begynte vel rundt kl 21.00, men trodde det var kynnere, for det var samme smertene og har vært plaget med kynnere i flere uker. kl.22.00 etter en dusj sjønte jeg at den var i gang, etter å sjekket bagen og fått hit en venn som skulle passe datra så dro vi på sykhuset i en voldsom fart!! For da var det nesten ikke pauser mellom riene og værre ble det. Vi ankom sykehuset 22.45 å Jonas så dagens lys 00.44!! 2 timer på fødestuen, 2 harde timer!!! Det var en styrtfødsel sa jordmora. Men alt gikk greit, ingen komplikasjoner eller noe. Lystgassen virket på meg denne gangen, så lå der ganske drita hehehe så humøret var meget bra mellom riene. De fikk seg en god latter innimellom gjengen=) Samboeren min gjorde en kjempe jobb! Han ga meg vann, holdt lystgassmasken holdt beina mine, snakket og roste meg og gjorde alt han kunne for å hjelpe meg mellom riene.

Vår kjære sønn har fått navnet Jonas, han er kjempe snill! Gråter bare når han er sulten, sover såååå godt. Så håper han fortsetter med det.

Nå blir det vel smått om tid og ting å skrive om her på barnimagen, men kommer vel til å stikke nesen innom her alikevel, er jo så fin en gjeng her inne=) Snufs....trist.... selv om jeg var kjempe lei av magen å ville ha ut gutten, så savner jeg på en måte magen alikevel. Føle meg tom innvendig hehehe Men blir vel flere ganger håper jeg=) Vil ha flere barn jeg!!

Ønsker alle her inne lykke til med graviditeten sin og barna sine og takker alle for hjelpen med de innleggene jeg har lagt ut.

Kleztra klemz fra Ella=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

GRATULERER SÅ KJEMPEMYE! :) Kos deg med det lille gullet ditt! :)

Gratulasjonsklem fra meg! :)

Skrevet

gratulerer med gutten! fin navn forresten- har planer om å kalle sønnen vår Jonas vi også!;)

Lykke til videre, nyt "baby"-tiden- de sier den går alt for fort!

Skrevet

Gratulerer så mye med gutten :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...