Gå til innhold

sopp!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei! jeg sliter sinnsykt md tilbakefallende soppinfeksjon!bruker cannesten nesten hele tiden! har hatt d i gått åver en mnd nå. hadde det hele tiden før også. i 1 år eller no. det var pga p pille bruk. var hos mange leger somikke visste hva de skulle gjøre. nå er jeg gravid å fått samme problemet. er det noen som vet hva jeg kan gjøre eller bruke slik at jeg får det vekk? noe jeg kan bruke i hele svangerskapet eller no? bruker cannesten krem hver dag. mn den begynner å ikke funke lengre!:( noen? takk for svar..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei, hadde samme problem som deg for en stund siden. Hadde det opptil to ganger i mnd på slutten. Fikk henvisning til gynekolog, og da jeg bestilte timen sa gynekologen at jeg kunne byne å skylle med eddik og vann (1/10 eddik i vann eller 1 dl i en liter vann) om morran og kvelden (og etter sex selvfølgelig)

Fikk aldri behov for den timen hos gynekologen :) blei kvitt soppen, å har ikke hatt det siden.

Høres litt for enkelt ut til at det kan funke, men det funker!! :)

Skrevet

men hvordan får man eddiken inn da? brukte du sprøyte eller? takk for svar:)

Skrevet

og er det farlig når man er gravid?

Skrevet

bruker en sånn øreskyllepumpe. men man kan vell sikkert bruke en sprøyte å tenker jeg

Skrevet

og nei, det er ikke farlig når man er gravid.

Spurte legen min om det:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...