Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mange er det som har termin rundt 20 februar, hadde vært gøy og høre hvor mange vi er og hvordan formen deres er? Sitter her og føler jeg ialfall kommer til å gå en mnd. på overtid. Håper dette går fortere en jeg tror. Det verste er at jeg ikke sover om nettene fordi jeg er så spent, ligger og fantasere om hvordan alt blir. Dagene går som regel til å ligge på sofaen å sløve i min egen lille verden.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei!

jeg har ikke termin før ut i mars, men ville bare ønske deg lykke til!! det er ikke lenge igjen til 20. februar nå!! :)

Skrevet

Har termin 23 feb mulig igangsetting 21 feb. Formen er elendig maserier i fleng og de er vonde, bekkenløsning som blir verre fra dag til dag og pølse bein og armer. Søvn det har jeg helt glemt hva er.

Venter du første barnet du og? Hvor i landet hører du til, hvilket sykehus skal du føde på?

Hvordan har svangerskapet ditt vært?

Skrevet

hvis 27 februar er rundt 20, så har jeg det. bortsett fra å være syk akkurat nå så er formen grei om dagen. våkner mye om nettene og må på do hver gang. har en treåring som krever sitt, så det er ikke bare å slange seg på sofaen hele tiden som jeg gjorde forrige gang, men har heldigvis full bhg-plass. syns selfølgelig at det blir veldig bra med en baby til, men det var nok mer spennende første graviditet, ja. nå går på en måte bare dagene uten at jeg tenker på det hele tiden slik jeg gjorde forrige gang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...