Gå til innhold

Hvordan går det med tannpussen...


fjolla

Anbefalte innlegg

Hos oss er det veldig opp og ned. Var spennende med en gang, men nå er det mer slit. Det blir mest tygging på børsten, eller så får jeg den ikke inn i munnen i det hele tatt. Har bestemt meg for ikke å presse inn børsten for å unngå å skape dårlige relasjoner til tannpuss. Får satse på at det går seg til etterhvert. Noen av juliedamene som har gode råd der ute kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har en slags tannbørste av myk silikon som man trer på fingeren. Med denne er det bare stas å pusse tenner. Hadde det som deg da vi brukte en vanlig tannbørste. Kanskje noe du kan prøve, fåes på apoteket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Benjamin har ikke tenner ennå, men hver dag får han tannbørsten å leke med, så pusser jeg gomene hans etterpå. Han liker det foreløpig.Det klør jo i dem, så jeg bare hjelper til med å klø.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tannpussen er en tragedie fra ende til annen. Såvidt vi får børsten inn i munnen, men det er da også vann på den, som hun er "allergisk" mot ;)

Hender vi glemmer det ganske ofte også. Huff, stakkars barn. Tror jeg er i ammetåka fortsatt gitt...glemmer stadig disse D-dråpene også. Hva skal det bli av henne?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...