Gå til innhold

Hvordan er nå dette med refusjon av medisiner?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

medisinene våre for første forsøk er ca 9000 kr, når vi kommer til 2.forsøk så dekker trygdekontoret alt over det som tilsammen blir 15000. Altså 3000. på tredje forsøk dekker de alt :-)

Annonse

vi skal på 1.forsøk, jeg har akkurat begynnt med spray, dag 2 i dag. Betalte medisinene like før helga :-) Men jeg har forberedt meg på at 1.forsøk blir en slags generalprøve, slik at jeg ikke tror jeg er gravid om et par mnd. Er redd for at nedturen skal bli for stor ... Enn du?

oj, så spennende! Lykke til! Jeg skal først fjerne egglederene, så sende søknad til rikshospitalet. Men tror vi tar et venteforsøk privat, er så lei av å vente. Ting tar utrolig lang tid. Blir det annerledes med medisinene da, foressten, må jeg betale nye medisiner på de offentlige forsøkene tro?

Vi må jo tro det, selv om det er lurt som du sier å være realistisk mtp antall forsøk som må til. Så ikke skuffelsen blir for stor. For min egen del vet jeg at den kommer til å være enorm for hver nedtur uansett hvor mye jeg forbereder meg på det verste, men det er greit. Det går fort over til optimisme igjen. Ønsker deg lykke til hvertfall, kommer sikkert til å følge med litt hvordan det går :)

Annonse

jeg har en veninne som har fjernet eggleder nå, de må vente ca 3mnd før de setter i gang. Hun fjernet bare den ene og de skal gjøre det på naturmetoden. Så det er kanskje 3mnd for ivf også?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...