babyi2010 - fødeklar- Skrevet 18. februar 2007 #1 Skrevet 18. februar 2007 Leste at kanel kan hjelpe til for å få ting til å skje. Det jeg lurer på er hvordan en skal ta det for det stod det ingen ting om? Skal det drikkes, spises??
cec26 Skrevet 18. februar 2007 #2 Skrevet 18. februar 2007 Har hørt om flere som har blanda det ut med vann, så det blir en tykk grøt... men du må nok ha noe å skylle det ned med.....Lykke til..
chill+enda en til Skrevet 18. februar 2007 #3 Skrevet 18. februar 2007 Leste her forleden 1 dl melk 2 ss kanel jeg blandet det godt sammen, brukte melkeskummervisp fra ikea.. Smakte helt for j*****, anbefales ikke...
babyi2010 - fødeklar- Skrevet 18. februar 2007 Forfatter #4 Skrevet 18. februar 2007 ok, men da satser jeg på bringebærbladte. skal ta meg en tur på helsekost`n imårra. takk for svar
cec26 Skrevet 18. februar 2007 #5 Skrevet 18. februar 2007 Men du, bare sånn at du vet det så setter ikke bringbærbladte igang fødsel altså... dette er noe du burde spise de siste mnd i svangerskapet... det hjelper mot å revne, altså huden din, og det er bra for livmora di, trekker seg raskere sammen etter fødsel, derfor er det fint å spise disse tablettene/ eller drikke te noen uker etter fødsel og...
babyi2010 - fødeklar- Skrevet 18. februar 2007 Forfatter #6 Skrevet 18. februar 2007 ja, jeg har lest det så det vet jeg Men takk for svar
M&Ms Skrevet 18. februar 2007 #8 Skrevet 18. februar 2007 Hvordan kan bringebærbladte hjelpe mot revning? Gjør det huden mer elastisk på et vis da? Funker det virkelig eller er det bare salgstriks? Har de det i alle helsekostforretninger?
cec26 Skrevet 18. februar 2007 #9 Skrevet 18. februar 2007 Ja, det gjør huden mere elastisk... sønnen min ble tatt med vaakum sist, og da revner man som regel en del, han var også stjernekikker....jeg sydde kun to sting.... så jeg har troa på de.... spiser de denne gangen og... har jo ikke noe å tape på det....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå