Gå til innhold

Magen har sunket! er dette vanlig så tilig?! Noen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 31+3 uker å magen min har plutselig blitt mye lavere!

trudde dette skjedde nærmere fødsel?! blir litt nervøs jeg, eller skjer dette gradvis?!

håper noen kan svare;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Magen min sank i uke 32 men bare vent å se den synker mye mer når fødselen nærmer seg da blir den nesten helt flat på toppen.

Skrevet

Takk for svar:).. Trudde liksom ikke det skjedde så tilig og over natta.. ble litt sjokka når jeg så meg i speilet ,men da er det vell ingen fare;-).. vil ikke at den skal bli lavere;-P

Skrevet

kankje barnet har snudd seg i løpet av natten....da vil nok barnet synke litt lengre ned.

Skrevet

Nei jeg trodde heller ikke at den kunne komme lenger ned men joda nå ser det ut som om jeg har svelget en medisinball og strammet huden oppe på magen veldig brått ut. Det skjer liksom over natten. Sambo gliser fra øre til øre hver gang han ser på meg med mega kulen (ligner en donald kul på magen). Bare smør deg godt på magen med fuktighets crem sånn at huden tåler påkjenningen.

Skrevet

Ja smører morgen og kveld;-).. men vet ikke helt om det hjelper ,de strekkmerkene er ikke kommet ennå ,på magen, men har en liten følelsa av at de gjør det snart:(..

Jamenn ser ikke ut som du har så lenge igjenn da;-)

Skrevet

Magen min sank i forrige uke -uke 31. Var hos legen på torsdagen og da hadde ungen lagt seg med hodet ned:) Har vore i seteleie før..

Skrevet

ikke unormalt i det hele tatt!

magen min har sunket i to forskjellige vendinger her, først en gang slik at den henger bare litt, nå har den sunket så ille at det ser ut som om jeg har en pub til pub-mage ;)

hehe

Skrevet

Min mage sank i uke 28 og kurven flatet ut. Men bare dager senere begynte den å vokse igjen. Nå er jeg i uke 30 og kurven har begynt å stige igjen. Får vel en ny senking om noen uker igjen.

Rart=) Hadde det ikke slik sist svangerskap.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...