mamman til snupp Skrevet 18. februar 2007 #1 Skrevet 18. februar 2007 Jeg har lest noen av innleggene du har svart på og synes det ser ut som du har fått rett i mye, så jeg lurer på om du har mulighet for å spå meg også? ) Jeg har antageligvis pcos, har ikke fått svar på blodprøver enda,men har mange(10-11) cyster på eggstokkene. Har fått resept på pergo fordi jeg tror jeg mangler eggløsning..er ikke sikker da. Jeg er født 17.11.79 Sambo født 25.03.76 Blir jeg gravid snart? (gutt/jente) Ser du om vi får flere? Lurer også på hvordan det blir med jobb framover, er bare vikar nå. Økonomi? Reiser? Forholdet, varer det, er vi rett for hvernadre? Vet det ble mye her, men er så mye jeg vil vite!! )
mamman til snupp Skrevet 19. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 19. februar 2007 også dytter vi litt til...
Gjest Skrevet 19. februar 2007 #4 Skrevet 19. februar 2007 Ser også ei jente på deg... barn fra før? Forholdet varer men ser at du tviler og vil få et tilbud fra en annen...ikke gjør det! Ser en stram økonomi...i alle fall noen år til...hang in there vil jeg bare si... så får jeg inn 2 april sterkt...men greier ikke tolke det...
mamman til snupp Skrevet 19. februar 2007 Forfatter #5 Skrevet 19. februar 2007 Tusen takk for at du tar deg tid! ) Jeg har ingen barn fra før, men var gravid en gang, men valgte å ta abort fordi jeg akkurat hade truffet samboeren min, og ikke hadde jobb. Dette er snart 2 år siden. Jeg vet ikke hva som skjer 2.april, men det har vært prat på å ta en ferietur i mars/april om det dukker opp noe billig, så kanksje det er det som skjer! Eller eggløsning...har ikke styring på når den er! hehe
Gjest Skrevet 19. februar 2007 #6 Skrevet 19. februar 2007 ikke føl deg skyldig pga aborten...ikke klandre deg selv.... det går bra skal du se...
mamman til snupp Skrevet 19. februar 2007 Forfatter #7 Skrevet 19. februar 2007 Nei, jeg prøver å ikke tenke på det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå